Mint cowboynak a lova...
Szöveges ítélet
Mint cowboynak a lova....
Sokat vezetek 100000 km kevesebb mint 2 év alatt ment bele tehát a 2 év garancia km korlátozás nélkül pont nekem való volt. Meghibásodás ezalatt nem történt. Ami kevésbé tetszett az a váltó 1. fokozatának a kapcsolhatósága. Nem szerette a gyors bevágást, kicsit ki kellett várni vele. Fogyasztás zömmel autópálya (150) illetve városon kívül 8,05 (pontosan vezetett 100000 km-es átlag).
Mivel hosszú távon járattam be, ezért megy rendesen 190-et a gyári adatot megfutja, de azt már nem szívesen, 160-180-at tartja könnyedén a fentiek miatt.
Városon kívül illetve szabályoshoz közeli közlekedéssel 7, illetve az alá vihet? a fogyasztás. A min?ségérzet belül nagyon jó, nekem bejön a firkászok által fikázott unalmas fekete bels? kék fénnyel.
A felszereltséget b?vítettem, tempomat 26000, könyökl? 46000, cd tár 70 000, ülésf?tés 50 000.
Ja és ennek már 30000 a szervíz periódusa. És tényleg 30000, tehát nem kell közben bevinni szemmelverésre mint egyes márkáknál a mit így hirdetnek.
Diesel jobb lett volna a magas futásteljesítmény miatt, illetve én jobban szeretem ha alulról, g?zmozdonyként húz valami, mint üveghangon pörgetni.
Pörgetni kell, de akkor megy rendesen. 3000 felett már egész jól megy, de 4-4500-nál indul meg a legjobban.
Elmegy 95-össel, de akkor lefulladásközeli állapotban hajlamos megcsörrenni a motor, tehát a 98 az igazi, igaz én az els? 30000 kmeren 99-100 as bengával kényeztettem. Lehet, hogy ezért indul meg kellemesen 140 felett is autópályán. Persze ekkora motor ekkora kaszniban nyilván nem rakéta, de lehet vele lendületesen autózni.
Fék ok. 100000-ig még nem kellett fékpofát cserélni, meg tárcsát sem.
Kanyarban megfelel? sebesség esetén kicsit pattogásra hajlamos a hátulja rossz úton.
a gyári gumik nagyon jók ContiSportcontact 205/55R16 W
A W persze ilyen végsebesség? autókra vicces, de a meger?sített futófelület jól jön a tükörsima magyar ugaron
Összességében sose legyen roszabb autóm.
Hibalista
- 100000 Km alatt:
- 1. ülésf?tés csere(nem gyári hanem utólag berakott és nem VW gyártmány hanem utólagosan beszerelhet?en gyártja valami svéd cég, tehát nem az autó megbízhatóságát rontotta)
- 2. Sebváltózár motorházbeli takaróelemének heggesztése elengedett és rezgett (ez sem gyári, hanem defendlock, utólagos beépítés.)
- 3. Kiégett helyzetjelz?, illetve tompított izzó
- 4. Sebességváltó rudazat zsírzás
-
- Tehát 100000 alatt meghibásodás nélkül.
Ide hordtam szervizbe
Franco Kft Debrecen, Hajdúszoboszló. Szerintem ha minden márkaszervíz így dolgozna, akkor nem sok panasz lenne a márkaszervizekre, mindenkinek tudom ajánlani.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | VW Golf vagy Audi A4 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
