Megy
Szöveges ítélet
2.0 Sportline. Ma már nem nagy szám a 140 Le, de elég. Szinte csak autópályán megy, beszállás, 800 km, kiszállás. Tempomat a megengedett sebesség fölé kicsivel. Nyugalom, béke, csak szélzaj van, és egy kicsit ráz a gyári sportfutómű - de legalább biztosángérzetet ad. Igyexem lesz.rni a küzdő autóstársakat (akik megelőznek majd lelassítanak stb), de ha kell rúg egyet visszakapcsolás nélkül is hegymenetben a 350 Nm. Nem ürül ki hamar a tartály sem, 6 liter körül alakul. Megjegyzem lehetőleg csak nyugatabbra tankolok; bármilyen lepra helyen jobbnak tünik mint az itthoni feláras gázolaj. Vagy csak az érzet? Nagyon megszerettem, teszi a dolgát, szerintem jól is néz ki a gyári ültetés meg a fekete szín is. Állófütés az egyik leghasznosabb kényelmi tartozék - és tuti kíméli is. Úgy sikerült átvenni, hogy a lámpákat meg a futóművet nem állították be. A 30ezres szervízből visszaálltunk a 15ezrenkéntire. Az elején Ezalatt egy liter olajat rendesen utána kell tölteni mióta megvan.Ennyi. Megy.
Hibalista
- 44000 bal első tompított lámpa
- 99000 jobb első
Ide hordtam szervizbe
Autó Formula
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 103000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Focus | Következő autója? | Passat 1.4 DSG |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
