Megbízható
Szöveges ítélet
Elöljáróban csak annyit, hogy csodálom azon fórumtársaimat, akik kemény 650km után, vagy jobbesetben párezer km után kiismeri az autóját, és elfogulatlan véleményt tud alkotni....
Véleményem szerint min. 50ekm után lehet bármilyen valós kritikát megfogalmazni...
Ebben az árkategóriában, lehetett volna vásárolni sokkal mutatósabb, fiatal, használt benzines autót, dehát az a fránya márkahűség és konzervatívizmus...No meg a kevesebb, néha több..:)
Diesel vagy benzines? Előző ítéletben "Mexikói" kollega említette hogy "a tdi-s majomparádék csak lesnek ha elmegy mellettük.." Erre csak annyit mondanék, hogy keveri a 2es golfot, a IVes vagy V-ökkel.Megnézném szívesen, hogy hagyja állva a 2.0 TDi-t a lámpánál..A nyomatéknak ára van, annak meg menni kell fölfele..:)))Egy benzines autóm volt eddig, de soha többé, a dieselnek lelke van..
Kocsiról röviden: 3ajtós, r32-es színkód, 17es alukerék 235ös gumikkal, befóliázva. Már-már hajlik a sportos jelző felé:)) 2.0 Tdi-t szerettem volna, de 3ajtósban kevés kilóméterrel lehetetlen volt találni.
Maga az autó, borzasztó kemény.Aki emiatt ad negatív kritikát, az teljesen jogos. Ízlések és pofonok..van aki ezt szereti!
Futoműve szintén elég kemény, kanyarban nagyon stabil, föleg 235ös gumikkal.
Fékek: jó-jó, de szerintem a IV-esen jobb fékek vannak.
Belülről nem csúcsminőségű anyagok vannak, de a kategóriához képest megfelelő. Egyedüli zavaró számomra a vastag A-oszlop..El lehet benne normálisan férni, pont annyi hely van benne amennyi kell.
Motor:105 lóerő nem a világ vége..de ahhoz képest dinamikus. Hidegen mint egy kistraktor.:) Kicsit furcsálom, hogy ehet egy motor 1L olajat 15.000 km-en, de állítólag ez a norma..Ha valaki ennyi pénzt kiad, nem az 1L olajon kellene sírni.Inkább bosszantó!
Tettem bele egy tuning-boxot, ezzel kb tudja azt a teljesítményt mint a 2.0 Tdi. Sokkal dinamikusabban lehet vele autózni, és a "Mexikói" kollega ítéletére reagálva,higyje el hogy a tdi-s "majomparádék" tudnának még meglepetést okozni Neki...
A hosszú futásteljesítmény titka, hogy meg kell várni amíg bemelegszik az autó, ill a max 15ezres szervízintervallum.
Fogyasztás:
kivül 100-110nél 5,0L;140nél 5,8L (T-box nélkül, box-al plusz fél liter.Aki azt mondja hogy box-al kevesebbet eszik, az hazudik)
Belül:max 6 liter
Fogyasztásnél nem szabad hinni a computernek, csak az mutat hiteles eredményt, ha rátankolsz.
Összeségében, azt kaptam az autótol amit vártam, Biztonságos,stabil,dinamikus bárhová el lehet vele menni.
Nekem a teljesítménye box-al is kevés így fölfogom húzatni. A VW-ket a legkönnyebb tuningolni. 200Le probléma nélkül kihozható belöle.Ha már korom, akkor legyen kövér!!!!!!:))
Majd megírom milyen lett, de addig is: FOREVER DIESEL POWER:)
Hibalista
- üzemanyag hőmérsékletmérő gomba
Ide hordtam szervizbe
Franco Kft, Debrecen
udvariasak,kedvesek,megbízhatóak
Drágák mint a többiek...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf IV | Következő autója? | Golf VI.. TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
