Kimondom: VÉGE!
Szöveges ítélet
Ez az első autóm, első látásra szerelem volt. Sok Golf IV-et megnéztem, a 600-tól 1.5 milliós palettán bőven lehet válogatni. A kettő között sikerült találnom nagy nehezen egy nem lelakott darabot. Sehol egy rozsdafolt, az illesztések passzolnak, a kárpit nincs kiszakadva, nincsenek szétülve az ülések és a belső műanyagok állapota is abszolút a km óra állását tükrözik. A motor szépen jár, nem olajos, a váltó kicsit "kemény", de az meg lesz oldva, elvégre nem új autó - ezek voltak az első gondolataim az autóról.
A gyári "hifi" hangzása csapnivaló, ezt hamar cseréltem JBL by Harman-ra, ezen felül nem volt extra igényem a belteret illetően.
Az első fél év problémamentes volt, úgy gondoltam soha ne legyen ennél rosszabb autóm - hát ne is legyen.
A motorcserét követően elmúlt a kezdetben még meglévő nagy szerelem. Gondra gondot szült az autó, még közel 600.000Ft-ot költöttem rá, mire újra biztosnak éreztem benne magam és bármilyen messze el mertem vele indulni.
De a szerelem elmúlt, így inkább váltok. Persze a VW konszern iránti szeretet megmaradt, így Passat vagy Octavia lesz az utódja. De dízel. Mert a kisköbcentis benzines lusta, a nagy pedig leeszi a fejem.
Hibalista
- Bal oldalsó index kábele megtört, otthon, házilag javítható, csak egy kis türelem kell hozzá. - A tompított fényszórók és a hátsó helyzetjelzők valamelyike véletlenszerűen 2 havonta kiég. - Komplett motorcsere 150.000km-nél, semmi előjele nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 138400 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Octavia |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
