Jótanács
Szöveges ítélet
2007 februarjaban kezdtunk el gondolkodni uj auto felett a parommal.Egy Sportosabban felszerelt Skoda Fabiara fajt a fogunk, viszont ekkor jott egy olyan kinalat,amit egyszeruen nem utasithattam el. A pozsonyi kollegam bemutatoautojat (mivelhogy en is ujautokereskedo vagyok) volt lehetosegem nagyon jo aron megvenni. Mivelhogy ismertem milyen vezetesi stilusa van es tudtam hogy "erzi" az autojat, egy percet sem tetovaztam. Es ami az arat illeti.....:).....hat,lehet hogy egy kozepfelszereltsegu fabiat vehettem volna ezert az osszegert....rendben van,csak egy 1.4-es golfrol van szo, de megis mas kaposzta, mint egy osztallyal kisebb auto (ez nem azt jelent,hogy a fabia nem volna jo). Kulonben is a paromnak szantuk,aki nem egy kimondott autoversenyzo,ugyhogy ezt talaltuk a legjobb dontesnek......haaaaat a mai napig nem sajnaljuk....mar a csalad kedvence lett...raterek a lenyegre....kinezet:nekem mindeg a hatchbackek tetszettek...felszereltseg:jobb mint az en szolgalati Octaviam,ketzonas klimatol kezdve a tempomatig es riasztoig szinte minden...a boruleseket leszamitva...motor:hat hogyis mondjam....egy hetkoznapi ember szamara tuti valasztas, de hataron van....fogyasztas: soha nem ellenorzom kimondottan, de egy tankkal megteszek 750-850 kilometert,szoval kb hetes atlag....no most jon a legerdekesebb,amit mint jotanacsot is szantam a hasonlo auton kozlekedoknek...eleinte en vezettem az autot, nap mint nap munkabajaras,hetvegeken hosszabb-rovidebb kirandulas,stb. es hat a 75 loero,foleg megpakolt autonal nekem mar nagyon hataresetnek bizonyult,foleg elozesnel.ezert ugy dontottem,hogy egy picit segitunk a motornak...kapott egy uj legszurott az eredeti helyebe (K+N,szerintem ezt a markat mar a kezdok is ismerik) es ra egy honapra olajcserenel gyertyat is csereltettem, megpedig DENSO Iridium Power gyertyakra......hat ezek utan, akit az autonkban vittem, senki sem hitte, hogy 1.4 es motor dohog a kapota alatt. Sokkal konyebben "lelegzik" es feltetelezem a gyertyaknak koszonhetoen sokkal furgebben kerul fordulatba...most mar en is elvezem. perpillanat egy 140 loeros TDi Octavial kozlekedem, mint szolgalatiauto, de mindeg szivesen ulok a golfunk volanja moge...es termeszetesen 100 oktanos benzinnel kenyesztetem...a baratom fekpadjan 62 kW,t mertunk,ami engem is kellemesen meglepett, de itt most nem a szamokrol van szo,de arrol,hogy a kocsi karakterisztikaja mennyivel megvaltozott...es ez mindossze 3000 koronamba kerult (kb. 23000 forint)....ugyhogy foleg ezert dontottem ugy hogy egy par sort irok a nepitelet rovatba, hogy tanacsot adjak a tobbieknek....es meg ami nagyon fontos...a fogyasztas is csokkent...de ne feledjetek,hogy mennyit ronthat a helytelen legnyomas a gumiabroncsokban...az enyemen 15"-os kerekek vanak alufelnin es telen 2.2-re,nyaron pedig 2.4-re ajanlottak suriteni....remelem e par sor majd segit azoknak,akik valamivel gyorsabban szeretnenek kozlekedni az autojukkal,es ami a lenyeg....biztonsagosabban elozni :)
Hibalista
- egyenlore semmi
Ide hordtam szervizbe
Porsche Kassa (Košice)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fabia Combi Sport 1.2 | Következő autója? | Golf VI-1.4 vagy 1.4 TSI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
