Jobb mint vártam :)
Szöveges ítélet
Az autót új év alkalmából január 5.én rendeltem, 12 hét várakozás után megérkezett...
A GT felszereltségen felül kértem még az autóba könyöklőt, fűthető üléseket és ablakmosó fúvókákat, 2 zónás digit klímát (amibe kételkedtem eleinte hogy ha jobb oldalra meleget bal oldalra hideget akarok akkor az is lessz, de működik).
Nagyon jó anyagokból van összerakva az autó, érződik rajta hogy egyben van, puha műszerfal, kemény üllések, masszív az egész.
Meglepődtem mivel belül tágas, hogy még viszonylag nagy csomagtartója is van az autónak.
Első utam egyböl a balatonhoz vezetett, óvatosan közlekedtem mivel ugye új autót kímélni kell.
Legjobban az első pár 100km en az tetszett hogy akármelyik fokozatban volt az autó nem kellett visszaváltogatni mint 1 szívó autónál és ezt később még szoknom kellett.
Az autó menetzaja kb 150km/h fölött jön elő de ki az aki mindig ennyivel közelekdik?!
2800km után huzattam meg jobban és a kompresszor mikor 1300as fordulattol elkezd visítani az egyszerüen zene a fülnek,elég sokszor lehalkitom a zenét, turbólyuk tényleg nincs.
A klíma picit visszafogja az autót de ez elhanyagolható tényező, amit viszont jobban érzek rajta ha 2-3 fő ül még az autóban.
Az autó belsejét feldobja a gyöngyház fekete berakások, a kormányon a gt feliratu betét. Helykínálata sokkal nagyobb mint az előző 4es golfbomban volt, mögöttem is kényelmesen elférnek.
A gyári mp3-as fejegység elég rosszúl, tompán szólt, de ezt sikerült lecserélnem egy komolyabb 2din-es dvd-s fejegységre, amivel normálisan be lehetett állítani a hangszineket. Ég és föld a kettő közt a különbség!!!
Fogyasztásáról röviden annyit hogy
6.ban 100km/h nál 5.6L
130km/h-nál ~7L
180km/h-nál ~11.8L
átlag tempomattal: ~7.2L
Az autó futóművére nincs 1 rossz szavam sem, magyarországra és ezekre az utakra tökéletes!
A fékerőt normálisan lehet szabályozni, fog ahogy kell.
Egyetlen érdekesség amit eddig 2x vettem észre, kanyarodás közben ráléptem a gázpdálra és nem húzott az autó, de nem is avatkozott közbe a kipörgésgátló, olyan volt mintha a kompresszor elfelejtett volna tölteni.
Olajszintet 1000km-enként nézem de eddig egy csepp sem tünt el.
Összegezve, 1.4es motor, kettős feltöltés és 140LE, jobb mint vártam, kényelmesebb mint egysima 5ös golf, fogyasztásra nem panaszkodok, az erőhöz benzin kell, ha itatni kell akkor itatni fogom...
Meg lehet vele lepni egy 1.8T leont :))
Később még folytatom...
Hibalista
- Szervízbe egyenlőre még nem kellett vinni semmilyen problémával.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8900 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf 4 1.6 8V | Következő autója? | Audi A3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
