Imádom vezetni
Szöveges ítélet
4,5 hónapot kellett várni rá, de csak azt tudom mondani, mint a többiek: megérte.
A Comfortline-ban ultrakényelmesek az ülések, A DSG-nek hála nincs kuplungolás, gyakorlatilag pihentebben szállok ki belőle, mint ahogy elindultam.
A DSG olyan finoman vált, mint az álom. Két módja van: normál és sport. Normál módban a fogyasztásra van optimalizálva, ilyenkor elég alacsony fordulaton tartja a motort, és kevésbé lehet érezni a 140 lovat. Viszont 8 literrel el lehet autózni vegyes használatban. Állatkodáshoz sport módba kell rakni, ilyenkor ugrik is rendesen, és gyorsul, mintha dróton húznák. Constant get használat mellet megeszi a 12 litert is, ami ilyen teljesítmény mellett nem rossz érték. Az 1.6-os Focus-al is meg lehet etetni ennyit, amit gyakorlatilag állva hagyok. Nekem átlagban 10 l-re jön ki a fogyasztás.
A futómű viszont inkább kényelmes, mint sportos. Sokkal kényelmesebb, mint a Focus, szinte teljesen elnyeli az úthibákat, de kanyarvadászkodásra nem alkalmas, erről hamar le is szoktam.
Aki ilyet akar venni, ne tévessze meg a listaár. Kb. 1M-et le lehet alkudni belőle. Úgy már nem olyan rossz vétel. Ráadásul a kombi olcsóbb, mint az ötajtós.
Hibalista
- Turbó elfüstölt 13000 km-nél, garisan cserélték.
- Úgy hallottam, hogy sok TSI-ben fiatalon elhalálozik a turbó, ami nem jó hír. Remélem az enyém nem ilyen periódusokban fogja előadni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Focus 1.6 | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
