A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf 1.9 PD TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hálás kis traktor

Szöveges ítélet

Az autót jelenleg is használom és eszem ágában sincs eladni. :)

Ha Golf 5, akkor mindenképpen ezt a régebbi, gyengébb, 8 szelepes 90, vagy 105 lóerős PD TDI-t javasolom, semmiképpen az ósdi és gyenge 1.4 1.6os motorokkal szerelt darabokat. Sajnos rengetek a millió kilométeres fostartály, ami haszonautó volt és minden szervizt amit csak lehet elsumákoltak rajta, de meg kell próbálni kifogni, hátha sikerül, mint nekem is.

Irreálisan kevés kilométerrel jutottam hozzá 6 éves korában, nagyon tetszik külsőre ez a modell, bíztam benne hogy sikerül kifogni valamit faszát. Sok autó megfordult már a családban. Így nem könnyű palira venni minket. Vagy egy órán keresztül néztük az autó minden porcikáját Apámmal, törésnyomok, kopások kókányolás után kutatva. Festékmérő, autó emelés, minden volt. :) De a kocsi remek állapota, az el öregedett gyári 17es nyári kerekek amiknek talán a fele hiányzott csak, az utastér minden porcikája és az egyenletes festékvastagság, valamint az eladó kijelentése, hogy ha hazaviszitek, cseréljetek olajat mert ez a gyári long life, meggyőzött, hogy egy ritkaságra bukkantunk. 6 sebességes 8 szelepes PD TDI 6 évesen ennyi kilométerrel törés mentesen? Pont amit kerestem. Akkor mehetünk is haza vele.

Én kifejezetten tágasnak mondanám elöl a kocsit ebben a kategóriában, a 105 lovas PD teszi a dolgát, alul erős felül gyenge, de nem megy rosszul, mindezt 5 literes átlag mellet, szerintem ez nagyon jóóó, ha 90nel szórakozol városon kívül akkor 4 liter :), de autópályán 140nél nincs egészen 6 liter. ÉS ha mindent elkövetek hogy EGYEN és padló,előzés, gyorsítás meg 180 mindenütt, akkor is max 8 :) A sportkormány jó fogású, kissé nagy, a váltó, a kezelőszervek mind kézre állnak, semmivel nincs bajom, nincsenek zavaró csicsás dolgok, közepes kidolgozási minőség jellemzi a belteret, nekem a kék műszerfal világítás is tetszik. Az autót 18as kerekekkel 225/35 gumikkal használom, ültetés nélkül, a futómű klasszisokkal jobb mint mondjuk egy Polo-é, ilyen abroncsokon olyan úttartása van, hogy igen sokan meglepődnének rajta. A fékeket közepesre osztályoznám.

Egy valamit ne felejtsünk el, ja de, a LONG LIFE olajat, na azt el lehet. A PD eszi az olajat, nem kell rinyálni, nem sokat de néha öntsünk utána. Én 10, De maximum 15 000ként cseréljük az olajat,(itt figyelmeztet a kocsi is) ne hajtsuk hidegen, és hajsza után ne állítsd le azonnal a turbó miatt. Ez a lelke mindennek. Aki nem érti meg, az ne rinyáljon hogy széthullik az autója 100 000nél. Ha spórolni akarsz mindenen, akkor meg vegyél biciklit.

Hibalista

- Semmi szerkezeti és mechanikus probléma eddig. - - Sportos használatból adódóan az első féktárcsákat és betéteket már egyszer cseréltük. - - Ami kis idegesítő hiba: Az első ülések légzsákcsatlakozója, ha sokat mozgatod az ülést előbb utóbb biztos hibakódot ír ki mert pillanatra megszakad a kapcsolat. Ilyenkor WD40nel befújom a stekkert és a cimbora kiüti a hibakódot. - - PD kábelköteg, ami az olajtérbe fut be a hengerfejen, ereszt, nagyon sok példánynál. Folyik ki az olaj a blokkra. Kitekertük, féktisztítóval lemos, és letömítettük. - - Jobb hátsó kerékcsapágy csere.

Ide hordtam szervizbe

Privát autószerviz, jó barátom is egyben. Tehát ezt osztályoztam, nem a gyári szerveket.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)