A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf Trendline 1.9 PD TDI 90 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Golfozni jó

Szöveges ítélet

2005 elején vettettem szemet erre a jószágra, voltaképpen véletlen volt, hiszen az árlistában böngészve vettem észre a 90 lovas PD TDI-t, amir?l azt gondoltam elírás,de nem. Egy új változat csökkentett turbóval, módosított elektronikával. 90 lovas, 210 Nm/1800-as fordulaton, EURO 4-es kibocsátással.

Kicsit tartottam t?le, hogy majd csalódás lesz, de mikor kipróbáltam szertefoszlottak kétségeim. Nincs nagy turbólyuk, úgy húz mint egy mozdony alacsony fordulatról, 2000-nél nagyobb tolás, nem nagyon pörgethet?, de ez nem zavar s?t, kellemes, hogy alig kell pörgetni és már pakolhatod 5-be.

Az autó motorja tehát nagyon szuper, a VW dízelei nagyon jók, látszik, hogy az utóbbi években ezekre koncentráltak jobban s nem a benzinmotorokra. Bár érdekes, hogy legtöbb tesztben a PD TDI motorokat elavult technikaként élik meg,s a Common Railt tekintik korszer?nek, ez majdnem igaz is, csak szemel?tt kell tartani, hogy mindkett?b?l több generáció létezik. Az új 170 lovas Passat pl már Piezó injektoros, 4. generációs PD TDI egységgel megy s így egy szinten említend? az új D-CAT toyota motorral, ami ugyanezt tudja Common Railben. Mindkett? brutálisan megy, s mégis teljesen más. Próbáljátok ki mindkett?t, nem lehet azt mondani, hogy az egyik jobban megy. A PD TDI és Common Rail nagyon eltér? karakterisztikával rendelkezik. Egyébként a VW is váltani fog a PD TDI-r?l Common Railre, mert olcsóbb és valószín?leg technikailag is túljutott a kezdeti betegéségeken.
További kritika az aggregát magas hangszintje, nos bentre egyátalán nem jon be semmi, tökéletesen lehet bent telefonálni,anélkül,hogy megkérdeznék : "Autóban ülsz?", a kissé nyers kemény járás pedig lehet, hogy már perverzió, de nekem nagyon is dívik.

De eme kitér? után vissza a 90 lovashoz. Többször jártam vele kint a hegyes Alpokban, sosem er?lködött, a legnagyobb emelked?kön is 5-ös fokozatban egyenletesen gazdaságosan lehetett vele haladni, 1000 km egy tankkal nem lehetetlen, s ahogyan már több korábbi tesztben is olvastam, szinte pihenni lehet az autóban. Kissé hátfájós vagyok, az els? modell amiben kibírtam 4-5 órát egyszerre és szinte pihenten szálltam ki bel?le. Az el?z? Polómban (amit a tesztekben is igen jó ülésekkel ihletnek) közel sem volt ilyen komfortja. A Golf futóm? brutális, a rossz pesti utakat eltünteti (persze virtuálisan, mert a futóm? és a felni kap rendesen, szóval csak óvatosan). Sok el?z? tesztben olvastam, hogy milyen el?ítéletesek egyesek a Golfal,szerencsére én jót fogtam ki, a Polómmal volt több gond is, de egy autót számomra alapvet?en nem az tesz jóvá vagy rosszá, hogy mennyit viszem szervizbe, hanem hogy mindent egybevéve milyen autó, próbáljatok ki minél többet, s lesz összehasonlítási alap.

Olyan cégnél dogozom, ahol nagyon sokféle céges autó van, Toyota, Renault, Mazda, Audi, Skoda. Minddel volt szerencsém menni, találkoztam 3000 km-eres TDI Renault Lagunával, amiben motort kellett cserélni, találkoztam Toyota Avensissel, aminek a váltója 2000 Km-nél azt mondta "annyi", s szétesett Skoda vízpumpával 10000 Km-nél, kies? lámpatesttel a Corollánál, gyári motorhibás 1.4-es Poloval. Ez mind azt mutatja, nincs tökéletes járm?, s önimádóan, fikázósan nem érdemes egyikr?l sem írni, sajnos eme fórumokban is kevés az objektív vélemény,ami nagyobb gond,hogy a szakújság tesztek többsége is ilyen s nem konzekvens. PL a benzinmotoros változat tesztjében minden rossz, de a dízelmotoroséban minden jó(azaz a dízelnél jó a beltér, jó a váltó, jók a fékek,a benzinesnél nem ,holott majd minden azonos, hmm érdekes.)

Azért van ennyi autó szerencsére, hogy mindenki tudjon választani és ha akarja fikázni is.
Voltak autók amiket istenítettem, s nagyon csúnyán cserben hagytak, s voltak kis autók amelyek soha nem rothadtak le alattam, pedig utáltam ?ket. Akkor melyik a jó autó?

Hibalista

- Egyenl?re semmi nem romlott el, de hát Murphy szerint ami elromolhat az el is romlik...

Ide hordtam szervizbe

Autócentrum Gödöll?.
Korrektek, az autót követheted a szervíz közben, nem sumákolnak.Az árak nagyon magasak, de ez nem egyedi aki VW-t vesz számítson magasabb szervízköltségre és alkatrészárakra (amik nem érik el a japán kocsik szintjét),egyébként Pesten, Budán még jobban lehúzzák az embert.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 180000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo 1.4 Comfortline ICE Következő autója? Volkswagen Passat vagy majd Golf 6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)