Golffinger
Szöveges ítélet
Garancia alatt a tempomat kapcsolója megment, de cserélték azóta rengeteget mókázok vele. Szinte minden kopó alkatrészt kellett rajta cserélni 14év alatt. Kerékcsapágyaktól kezdve az izzókon át az ajtók kábelátvezetéséig, na meg a csomagtér zárt. Mindent. Egyedül a vezetőülésen látszik a kora. A klíma kb. 50ezernél szétrobbant, ezután privát klímások vették kezelésbe. Volt szélvédőcsere is, a kopott beltéri műanyag elemeket bontóstól vásárolva cseréltem ki ujszerükre. Abroncsokat 80e km-nként vásárolok, természetesen nevesebb, újakat melyeket 10ezrenként cserélgetek előröl hátra, kiegészítve a futóműbeállítással. Ez a kocsi mindent megtett amire megkèrtem, sőt! Még a 2T futót is elvitte, nem is 1x, nyikkanás nélkül.
Egy megbízható igásló, aminek ha megadod a jó abrakot, meghálálja. Mai napig a gyári olajat, Mobil1-5W30 ESP-t töltök bele, 1,5 litert iszik meg 15e km-nként. Vezetett szervízkönyv és valós km!
Ha lenne új VW VGolf 1.6 Sportline ismét, ugyanezt venném, nem kell jobb-nagyobb.
Hibalista
- Tempomat, Klima, Kerékcsapágyak, Fékbetétérzékelők, Lengéscsillapítók...
Ide hordtam szervizbe
Végig márkaszervizbe hordtam, garancia alatt oda ahol vettem, majd kipróbáltam szinte az összes márkaszervízt, hol emiatt hol egyéb miatt. A legjobb tapasztalat a Bp.-i Óbudai Autojavító-nál ért, itt be is ragadtam mint "törzstag". Itt megértik számomra mi a fontos és azt meg is oldják. Bármikor elindulhatok vele egy Lisszabon-i útra, nem fog az úton hagyni.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 450000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fabia | Következő autója? | Még nem jelent meg |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
