Életem legnagyobb csalódása
Szöveges ítélet
Azt hitte nálunk a család, hogy életünk legjobb döntését hozzuk meg autóvásárlás terén, de hatalmasat tévedtünk. Eleve az autó ára nem érték arányos, de ezt betudhatjuk a német prsztizsnek. Az autó az első 1 hónapban szépen kezdett bemelegedni a kezünk alatt, finoman bántunk vele, hiszen ez volt életünk eddigi legdrágább autója. A 2. hónapnál a töltés lámpa állandó kigyulladása miatt a szakszervízhez fordultunk. Kiedrült, hogy a gyárilag beleszerelt generátor túl nagy és folyton túltölti az aksit.
Következő eset az volt mikor egy állandó kopogó hangra voltam figyelmes a bal első futomű felől. 3 alkalommal kellett visszamennem a szervízbe, mert senki nem hitte el nekem a gondomat. Majd kiderült, hogy a menetstabilizátor összekötőrúd rögzítő csavarja kiesett. Mikor megkérdeztem hogy lehet ez, azt a választ kaptam, hogy ezeket a kocsikat nem a magyar utakra tervezték.(4,2 millás kocsinál ezt nem fogadom el válasznak).
Következő eset az volt mikor az első fékek felől állnadó fémes csiszoló hangot halottam, kiderült, hogy egy oda nem illő fémdarab karistol mindent, természetesen még ezt is garanciában cserélték, csak a munka díj volt kiborító( 2500Ft órabérben én is dolgoznék).
Nemsokkal később a digit klíma állandó kopogó hangja volt írtó zavaró, kicserélték, nem szünt meg aztán a végén már nem is működött, majd isméelt csere után végre működik, de elég nyögve nyelősen. Már nincs kedvem vissza vinni.
A belső világítás fő kapcsolója (a belső visszapilantó tükörnél) felmondta a szolgálatot, amire a szervízben anyagfáradás című hosszas választ kaptam( a legjobb, hogy talán a harmadik használatnál krepált be).
A motor alsó védőlemez levált. Azt már otthon magam csináltam meg - csak vissza kellett pattintani 2 helye.
A műszerfal úgy katasztrófa ahogy van 3-4000-es fordulatnál nincs olyan pontja, ahol ne jönne valami őrületbe kergető ciripelés, nyöszörgés. Ez főként a szellőzőknél igaz, amik nem stabilak a helyükben.
Az egyetlen dolog amit szeretk benne, az a szolíd eleganciája, a kanyar stabilitása és azok az apróságok, mint a sebesség függő szervókormány, sebességfűggő hangerőszabályzás a magnón.
Ja, de azért, hogy ne felejtsek ki semmit, az elektromos ablak képes magától lemenni akár az autópályán, és a gombokra nem igazán ragál, csak ha kedve van. Erre nem tudtak mit mondani a szervízben, mert ott Murphy-hez híven működött.
Hibalista
- gyári generátor csere, menet stabilizátor összekötőrúd csere, féknyereg csere, digit-klíma vezérlő fej csere, belső világítás kapcsoló csere, Motor alsó burkolat leválás, műszerfal zörgése, szellőzők lötyögése.Eletromos ablak önálló életet él.
Ide hordtam szervizbe
Volkswagen Brill Kft. Kecskemét
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 4500000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra f | Következő autója? | Honda CIVIC |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
