Borzalmasan drága traktor
Szöveges ítélet
Ez egy traktor-szó szerint!"50-es évekbeli MTZ-ket megszégyenitő,borzalmasan csúnya,zakatoló hangja van.Nagyon darabos a járása,melegen sem simul ki az összes konkurenciával ellentétben.Az utastérbe is nagyon sok jut a motorból,már rövid távon is nagyon fárasztó.Ráadásul elinduláskor elképesztő hörgéssel-morgással van,a fordulatszám 2000/perc körüliről képes leesni lefulladásközeli tartományokba.Vásárlás előtt egy ugyanilyen motorizáltságu passattal mentem egy próbakört-kétszer fulladt le alattam./6 diesel auto és több százezer levezetett km után nem hiszem,hogy ne tudnék elindulni egy diesel autóval./Bár ekkor-életem első és utolsó új auto vásárlásakor-még nem tulajdonitottam ennek túl nagy jelentőséget-sajnos!Vigasztal viszont,hogy szakújságirók is jártak már hasonlóan VW PDTDI-vel.2000/f felett viszont lórugásszerűen jön meg az erő,ekkor azonban a műszerfal,a kesztyűtartó ill. az "A" oszlop felől égtelen zörgés tetézi az amúgy is borzasztó motorhangot.Az autó alig egy évesen teljes kuplungcserére szorult-egy több,mint 5 milliós autó!!!A szaksajtó szerint nyugat európában többezres visszahivási akció keretében orvosolták a problémát.Mivel azonban ez Magyarország,egészen hihetetlen procedúrán kellett átesnem,hogy a szerviz bevegye az autót garanciális javitásra,és még akkor sem akarták teljesen kizárni az önköltséges "garanciális" javitást. Már az elején is nehezen barátkoztam meg a hihetetlenül nehezen záródó csomagtartó ajtóval,amely egyre jobban keseriti az életemet.A családban én vagyok az egyetlen,aki többnyire le tudja zárni azt elsőre.Az egyetlen dolog,ami megnyerte talán egy kicsit a tetszésemet,az a pontos,bár kissé akadozó váltó és a 6. sebesség,melyben még vehemens gyorsitásra is képes az autó a motor felől érkező nyomasztó dübörgés közepette.A szervókormány elektromechanikus rásegitése viszont borzalmasan gyenge,brutális erő kell a kormány kezeléséhez,a visszatéritő erő gyakorlatilag nulla,ami nagyon szokatlan még mindig az előző autóimhoz képest. Óriási nagyot csalódtam a VW-ben,soha többet VW-konszern még használtan sem.Borzalmasan rosz autó!Két éve keresem rajta a "Made in China" feliratot,egyenlőre nem sok sikerrel,pedig biztosan ott van valahol.Minden erőmmel azon vagyok,hogy elpucoljam a háztól.
Hibalista
- Alig egy évesen komplett kuplungcsere-kb.400.000Ft-garanciában nagy nehezen /szakirodalom szerint tipushiba/; Utánfutó visszajelző led kiégett /vonóhoroggal szerelve vettem át/;Klima elzáró modul leesett a kesztyűtartóban; Autópályatempónál borzalmasan hangos kattogás az első futómű felől /szervizváltás után sikerült a problémát orvosolni:a műanyag szoknyalemez ugrott ki a helyéről/;A bal oldali tükör tövében megbomlott a kárpit;
Ide hordtam szervizbe
Platán Auto-Nyiregyháza:pökhendiek,tehetetlenek és csak a lóvéra hajtanak.Csak immel-ámmal csinálják meg az autót./Sajnos itt vettem az autót./
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Valent auto-Nyiregyháza:Kedvesek,megbizhatóak és tisztességes munkát végeznek.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A4 | Következő autója? | Japán,esetleg BMW |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
