A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (2003-2007)

Golf 1,6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bármit csak ezt neee!!!

Szöveges ítélet

Na szóval! Jó kis 17 éves 200.000 km-es japán sportautóm után (amibe csak tankoltam és olajat cseréltem 2 év alatt) úgy döntöttem ,hogy kellene egy családiasabb autó. Egy nagyobb amibe végre kényelmesen elférek, lehet pakolni, nem kajál sokat, de azért megy, ki is néz valahogy. Szóval igények megvoltak. Úgy döntöttem nem leszek spúr, és inkább kicsit drágábbat vesszek mintsem, hogy a legolcsóbbat, aztán meg minden héten szerviz....
Sok mindent néztem és mivel a "Volkswagen a legmegbízhatóbb" úgy döntöttem, hogy egy lesz, az 1.4 kicsi motor bele mindenki mondta, szóval egyből az 1.6-osokat néztem.
Meg is találtam, a közép ár fölött volt egy kicsit, szép hangja volt, klíma, körbe légzsák, szép állapot, szóval tényleg kifogástalan.
Megvettem.
Ahogy illik elvileg 90-nél kellett cserélni vezérműszíjat, de gyanítottam, hogy volt egy kis játék az órával is meg hát ki tudja megcsinálták-e lecseréltettem (+ görgők....) + olajacsere kb 90000.
Kb egy hónap elteltével mentem az M0 amikor egyszer csak mintha elkezdene lefulladni elindult lefelé a furdulatszámmérő és lassultam, majd 2 mp múlva helyre jött. Gondoltam egy kis bibi, nem baj.
A következő héten még 1x előfordult majd éreztem mintha gyengülne az autó és nem menne egy henger, gyorsan elindultam a szerelőhöz, motor lámpa kivillant, kiderült, hogy 1 gyújtó trafó kampec. Szerinte mindet kéne cserélni, mert egy Dacia-val uez volt és mindet kellett rövid időn belül. Gondoltam azért vettem 6-éves autót annyiért mint egy új Dacia, hogy ne kelljen mindet egyszerre cserélni. Nos nem nyertem. 1 hét után kezdődött elölről szóval mondtam ,hogy akkor a maradék 3 is csere.
Elmeséltem egy kollégámnak aki nevetve mondta ,hogy neki is volt golfja és egy gyerekbetegség nála, szóval ő nyaralni is úgy indult, hogy berakott egyet a csomagtartóba. Nekem ez annyira nem volt vicces, hogy a 17 éves taposott sportautó után egy 6 éves "legmegbízhatóbb" autónak gyerekbetegsége van...
Nem kaptam hozzá nyári gumit így vettem rá szépen Michelin gumikat könnyűfémfelnit...
1 hét a trafó csere után és abs kivillan hátsó fék felől dübögés kis fékezésnél is.
Na jó kopó alkatrész, legyen (fékpofa + tárcsa hurrá).
Jövök haza M0-n nagyobb kopp. Nem tudtam mi az, amikor hazaértem láttam. Jobb első lámpa betört. Csere...
Itt közben megemlíteném, hogy izzót hetente cseréltem, még fél éven belül az új lámpában is...
Kb 1 hónap és megadta magát az akksi. Ok, csere, nem egy nagy összeg.
Kb 1 hónap kavics felpattan kb 2 cm átmerőjű pókháló a szélvédőn...
Gondoltam jövő héten elviszem és megcsináltatom, mert most sok a dolgom.
3 nap után ahogy megyek haza növekszik a pókháló, mire hazaértem kijött belőle 3 db 30 cm-es repedés, mondom akkor az szuper, csere...
Ezután egy jó ideig elvolt izzó cserékkel a kis drága...
Aztán egy pár hónap után nem volt annyira szép az autó hangja, benéztem hát a szervizbe. Gyertya csere. Ok.
Egy hónap után ismét elvittem kicsit dízeles volt az autó hangja. Vezérlés csere. Hozom haza az autót a műhelyből kigyullad a motor lámpa. Na ez meg hogy. Visszavittem mondtam, hogy mizu, mondták, hogy EGR szelepet kitakarították, de ezek szerint az már kevés neki szóval csere (szép kis összeg). És amikor azt mondod ,hogy ez volt az utolsó csepp a pohárban és már mindent megcsináltál akkor egyszer csak kiégett újra az új lámpában az izzó. Grrrr. Csere, de nem izzó, hanem autó.
Minden hiba után azt mondtam, hogy na jó, most még ezt lenyelem, de ez az utolsó. Ezt kb 7-szer mondtam el magamnak.
De most tényleg elég volt. Soha többet VW. Soha. Ez nem autó. Lehet ,hogy tekerve volt az órám és 200 vagy 300.000 km volt benne, de ez egy elektronikai romhalmaz. Ami elektromos az nem jó benne, vagy tönkremegy.
Tudom, hogy van akinek soha semmi baja nem volt vele. Nem baj. Sok sikert hozzá éljen vele boldogan, de mielőtt megveszed álmaid VW Golfját gondold át.
Én soha többé nem fogok VW-t venni az biztos.

Hibalista

- 4 gyujtás trafó 13000/db - gyujtás vezérlés (bontott kb 20-24000 volt) - EGR szelep 50000 - felpattant egy kavics -> első szélvédő 25000 - felpattant egy kavics -> jobb első lámpa 20000 - izzók kb 10 db - Kopó alkatrészek - hátsó fékpofa + tárcsa 25000 - akkumulátor 15000 -

Ide hordtam szervizbe

Kovács János, Vecsés Nagyon korrekt, csak ajánlani tudom mindenkinek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 106000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? CRX III Következő autója? 911 Carrera
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 2003 (2005 - 2008)

További ítéletek (232 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)