Agresszív Vaddisznó
Szöveges ítélet
A kocsit újonnan vettem, egy gyerekkori álom valosult meg (hja a másikra nem futja, az is német és az is sportkocsi... nem a hárombetűs, nem a csillagos és nem is a karikás, de az is turbós). A motor kellemessen indul, ha az ember finoman lép a pedálra semmi különös, mintha egy normál autót vezetne, csak 50 - nél már hatodikba vált az automata, úgy, hogy érezni sem lehet a váltásokat. Aztán elénk kerül egy szegény halandó aki 1,6 - os autójával villantani szeretne... egy nyomás a gázpedára, a kocsi egy pillanatra megtorpan, a váltó kettőt hármat visszavált a motor felüvölt kb 5800-6400 ig aztán a másik kocsi már csak egy emlék a visszapillantóban és mi a jóval városi (országúti) sebesség felett suhanunk. E közben semmi diszkomfort, félelemérzet, rettegés sőt még élvezi is az ember ahogy a váltó váltásnál kis gázfröccsöt ad a kipufogó meg visszadurrog. A beltér jó, az anyagok igényesebbek az átlagnál azonban az összeszerelés néhol megkérdőjelezi az árát. Az ülések kényelmesek (180 cm 110 kg még nekem is), a klíma azonban nem a legjobb, nagy melegben nem igazán hatékony. A gyári gumik nagyon jók (Bridgestone Potenza) a fékekkel meg vigyázni kell mert a mögöttünk jövő ha nem reagál gyorsan könnyen becsatlakozik a lökhárítóba. A csomagtér elfogadható, persze nem egy kombi, a Jetta futóműve meg karaktere pedig nem ugyanez. A másik kocsi amit használunk egy Citroen Xsara persze a lehető legkisebb motorral. Dicséretére legyen mondva a citroennek a kényelme még talán jobb is és ugyanúgy semmi hiba pedig 4 éves 80 ezerrel. Ja a motor az más. A kormányváltó teljesen felesleges befektetés volt, a DSG sokkal precízebben és gyorsabban csinálja mint mi. A zaj is elfogadható amíg nem lépünk a gázra... Na ja a fogyasztás: ha óvatosan! (tojás a gázpedálon) autózik az ember (60-80) 6 liter körüli, autópálya tartós (250 km) 160 nál 11 liter, gyorsulva, élményautózva jobb nem beszélni róla. A totál átlag 10.7 -re jött ki eddig. A xenonlámpák túl jók (állandóan villognak hogy kapcsoljam le a reflektort), viszont kötelezővé tenném (látni! lehet vele). A futómű nem szereti a keresztbordákat azokon döccen az autó mint egy darab vas (na igen ez az úttartás ára) de elfogadható. Összességében jó autó kisebb hibákkal azonban a magyarországi ára enyhén szólva túlzás, szerencsémre külföldön vettem, az árkülönbségből kijön egy kissebb autó....
Hibalista
- Nem volt eddig hibája, ennyi idő alatt furcsa is lenne. Ezért a megbízhatóság csak egy becsült érték.
Ide hordtam szervizbe
Nem kellett
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2300 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | még nem tom tán Trabi ha lesz retro |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
