A kis fürge
Szöveges ítélet
Tehát. Kevés írás van még a tsi motorról, ezt egy picit én is gyarapítom. A motor teljesítette azt ami elvárható tőle, tehát nagyon kultúrált járás, jó menetdinamika és hihetetlen egyenletes teljesítményleadás. Ami nagyon meglepő hogy az egész fordulatszámtartományban egyenletesen adja le a teljesítményét azt, hogy hol van a kompresszor turbó átváltás képtelenség észrevenni. Tehát a motor nagyon bejött. Az autó VW, aki szereti a márkát szeretni is fogja a golfot aki utálja azt úgysem lehet arra bírni hogy szeresse. A másik fő egység a DSG váltó. Itt már nem ennyire rózsás a véleményem. A váltások csodásak, szinte észrevehetetlenek, elképesztően gyorsak. DE! Nekem a saját autómon úgy tűnik hogy az alapjárat környékén azért vannak gondok. A TSI motor alapjáratát a VW letette 600 fordulat/percre, hogy álló helyzetben is minél kevesebbet fogyasszon az autó. Ez lehetne akár üdvös is, de a váltónak mintha ez nem tetszene. nagyon lassú elindálsánál, pl. dugóban araszolva kicsi gázra bizony néha rángat, mivel 600-as fordulatról kell elindulnia. Ugyanez van megállásnál is az ember gurul kettesben, lassan fékez, a váltónak vissza kellene váltania 1-be amit meg is tesz csak picit későn úgy 800 fordulat/perc környékén ezért a kocsi néha szintén beremeg.
Ezzel persze voltam szervízben is a Porsche Budában, de ezek semmire sem valók. Náluk volt a kocsi a egy napig értementem azt modták szoftvert frissítettek, és most már minden rendben van, persze hogy semmi sem változott, mivel egy ilyen, szerintük semmien hibával nem is foglalkoznak.
Egyenlőre ennyi, mindezekkel együtt az autót nagyon szeretem a váltóját is, hogy lesz e megoldás erre a gondra nem tudom, talán meg kellene emelni az alapjárati fordulatszámot erre a szervíz azt mondta az úgy jó ahogy van. Amit még érzek hogy az idő múlásával ahogy kopik a kuplung mintha a hiba kisebb lenne.
Mindenkinek a legjobbakat.
Hibalista
- még semmi
Ide hordtam szervizbe
egyszer voltam a Porsche Budában, de már most utálom az egész szervízt.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 9500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Bora 1.9 PD tdi | Következő autója? | VW, BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
