A Golfom
Szöveges ítélet
Szalonból vásároltam újonnan, a mai napig használom. Egy jól felszerelt autó (fedcomp, digit klíma, stb.) megfizethető áron. Jó vezetni, biztonságos. Nem hajszoltam soha, nem arra való, meg is hálálta most 85ekm-nél kellett cserélni pl. :a gyári fékpofákat, még az eredeti gyertya van benne és még mindig pöccre indul...
Szereltem bele tempomatot, vásároltam hozzá 17" Gti felniket és direkt szűrőt raktam bele.
A tempomat nagyon jó dolog. A nagy keréknek köszönhetően a kanyarstabilitása és az útfekvése a 15-16"-hoz képest nagyon jó. A direktszűrőtől jó a hangja, a teljesítménye egyes állításokkal szemben szerintem változatlan.
A garancia lejárta után, kb. egy éve elgázosítottam, így most benzin/gáz-üzemű.
Mindkét üzemanyaggal azonos a teljesítménye, talán klímával és gázzal valami diferencia érezhető.
Megbízható, pontos... német, ja és gázzal szinte ingyen van...
Hibalista
- -Fordulazstám jeleadó és olajnyomás távadó (ugratás Árkád parkolóház...). Ugratás ára 40eFt.
- -Bal hátsó helyzetjelző 3x (sztem tipus hiba)
- -Jobb első tompított 3x (sztem ez is)
- -Féklámpa kapcsoló kb. 5-10 eFt
- -3-as gyújtó trafó kb. 5-10 eFt
- -85ekm-nél a két hátsó gátlóból szivárgott az olaj, cseréltem kb. 25eFt
- -első féktárcsa/pofa és hátsó -pofa 85ekm-nél kb. 45eFt.(a gyári első tárcsák még jók, felszabályozták 1500/db-ért)
Ide hordtam szervizbe
Szakszervízben egy másodpercet sem volt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | E30 ´85 | Következő autója? | Golf V GTi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
