Tökös IV-es
Szöveges ítélet
Az autót újonan kaptam céges kocsiként.
Már els? ránézésre volt ami nem tetszett. Nincs benne hely hova lerakni a személyes tárgyakat, kulcs, pénztárca, telefon.
A keszty?tartó is inkább mély mint nagy. A csomagtartóban található 2 hátsó oldaldoboz az viszont f?nyeremény. Másik nagyon pozitív, hogy nem zörögnek a kárpitok. Az elemek között pici gumi darabkák akadályozzák meg a zörgést.
Futóm?: Akár sportosabb menetekre is alkalmas, bár a hátsó lengéscsillapító lehetne er?sebb is.
Jellemz? rá, hogy átlagos autó, nem tudja kanyarban megkerülni.
Szervíztapasztalatok: A Porsche Budához kelett hordani (szerz?dés miatt). Udvariasak voltak, megcsináltak mindent, de azért nem lenne bizalmam a saját autómat oda hordani.
Motor: Az els? 15000km-ig olajfogyasztása az volt, de ez a bejáródással fokozatosan 0-ra csökkent.
1000-2500 között gyengébb mint egy átlagos 1,6-os, de tessék kipróbálni 4000 felett is. Magasabb fordulatokon egész jól kapkodja a kerekeit. A fordulatszám növelésével egy másik problémával találja szemben magát a felhasználó. A fogyasztása elkezd drasztikusan emelkedni.
Vegyes használatban szolidan el lehet vele közlekedni 6-7,5 literrel. Ez autópályán 110-130 közötti sebességet enged meg. Ha kicsit tempósabb a haladás 150-170, akkor bizony a 10 litert is lenyeli.
Nálunk a cég elrendelte, hogy 95-öst kell bele tankolni. Ezzel már nagyon érzékeny arra, hogy éppen milyen min?ség? a benzin. Rossz esetben eléggé csörög és többet is fogyaszt. A használati utasításában világosan le van írva, hogy 98-ast kell bele tankolni. Próbáltam, a fogyasztás nem volt kevesebb, de picit jobban ment és nem csörgött sohasem.
Végsebesség GPS-el mérve, sík úton szélcsendben 201 km/h
Az eddig leírtakból talán nem derül ki, de az utolsót kivéve, minden egyes pillanatot élveztem az autóval.
Sajnos egy "törésteszt" miatt megváltunk egymástól.
Nagyon jól vizsgáztak az autó biztonsági berendezései és állíthatom, hogy nem papírmasséból van!
Minden tekintetb?l igaz, hogy az autót a pontosság és a precízség jellemzi. Számomra értéket jelentett pl, hogy ha megszólalt hogy tankolni kellene, akkor pontossan 7 liter üzemanyag állt még rendelkezésre.
Rengeteg olyan részletet tudnék kiemelni, amib?l az sugárzott számomra, hogy nem gagyi, hogy van benne anyag. Mernék IV-es Golf-ot venni saját autónak is.
Hibalista
- Abgas Werkstadt jó néhányszor jelenkezett. Nem kell figyelembevenni, menni kell vele, elmúlik magától.
- Kanyarstabilizátor gumiágya nyöszörgött. Gariban cserélve.
- Jobb hátsó helyzetjelz? néha nem világít. Nem ég?hiba!
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra F 1.6 | Következő autója? | ???? Még nem tudom |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
