A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf IV. CABRIOLET 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Szabadság, szerelem, megfizethető traumwagen!

Szöveges ítélet

Az előző autóm is egy ilyen volt, csak az III-as Golf volt, és kicsit öregebb.
Amikor megvettem ezt, nagyon örültem, mert hozzá voltam szokva a III-asom gyenge felszereltségéhez, amiben az egyetlen extra a szervokormány volt. Ez az autó a létező összes extrát tartalmazta, a bőrülés kivételével, ami rettentő komfortérzést adott. A motor 1.6-os, ez már a IV Golf SR motorja, 101LE-vel. Sokan keveslik, de én azt mondom, ha valaki nem versenyzésre szánja az autót, hanem normális használatra, bőven megteszi. Mondjuk városban bőven elég ez a motor, pályán pedig lazán lehet vele utazni 180-190-el is (bár lehajtott tetővel ekkor már magas a menetzaj). A fogyasztása városban óvatos lábbal 6L, pályán 140-150-es utazóval kb ugyanennyi. A tető lehajtása elektromos, kb 10-12 mp-et vesz igénybe. A IV-es típusoknak már gyári tartozéka a windschott, ami rengeteget számít főleg autópályán. Csomagtér hihetetlen nagy, barátnővel utaztam le nyaranta a tengerpartra, befértünk! Úgy, hogy csak a csomagtérbe pakoltunk.
Az alkatrészellátása kimondottan jó, sőt egyes alkatrészek még a III-as Golfból származnak, ezért viszonylag olcsók is, még akkor is ha gyáriban gondolkodunk. A kasztnielemek viszont csak gyáriban rendelhetőek, amik már kissé húzósabbak. Nemrég belémjöttek, jobb első sárvédő, és első lökhárító csere Porsche Szegednél rendelve drágább volt az elem, mint egy mezei Golf IV-re, de mindegy mert a biztosító fizette. Csak furcsáltam.
Kinézet. Alapvetően a Schwarzwald Klinik Udo Brinkmann stílusú, laza, B oszlopos typisch német kabrió. Nem mondanám kimondottan csajos kocsinak, mint a 206 CC, inkább olyan unisex. Az enyém zöldmetál volt, bézs belsőtérrel, így ez inkább elegáns hatást keltett, mint sportost. Sajnálom, hogy a hátsó lámpákat a német mérnökök nem alakították át, azok maradtak a III-asból. Így sokan kérdezék tőlem, hogy ez most III, vagy IV Golf? (eleje IV, hátulja III). Közelről megnézve azonban tulajdonképpen csak ez az egyező elem (+a műszerfal).
Vásárlásnál ajnálatos figyelni a tető anyagára! Az előző autómnak PVC anyagból volt a tető: 10 évesen cserére is szorult. A mostaninak vászonból van, erre a gyár 20 év tartósságot ír. Tehát inkább válasszuk a drágább vászontetőset, mint az olcsóbb PVC-set. (egy tetőcsere 100-150e Ft-tól indul, ha minőségi munkát akarunk).

Összegzésül: nagyon szeretem ezt az autót! Kis fenntartása, és kiválló megbízhatósága miatt nem véletlenül lett ez is az egyik legnépszerűbb kabrió. Ár-érték aránya megfelelő, ennyi pénzért ilyen minőséget, és életérzést aligha kapunk más márkáktól.
Sajnos az országban nagyon kevés a jó állapotú, kevés kilométeres példány, ezért a leendő vásárlóknak türelmet kívánok, és sok kutatást javasolok, de a végén mindenképpen meg fogja érni a válogatás, és évekig örömöt fog nyújtani ez a német remekmű.

Hibalista

- Egyszer: Lambda-szonda, de ez sem volt vészes (gyári: 50e Ft), azóta hibátlanul működik, és a fogyasztás is helyreállt.

Ide hordtam szervizbe

Szeged - Kákonyi :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Porsche Szeged

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 83000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 66000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf Cabriolet III Következő autója? VW EOS
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)