Sportautó kis fogyasztással hétköznapokra
Szöveges ítélet
Röviden a világ legjobb autója! Elötte DTI Astrám volt, hát fényévekre van az Opel a VW-től. Az autó alapban 131LE de kapott egy Upsolute chipet (Upsolute.com). Így lett 163LE és 400Nm!!! Kézi 6 sebességes váltóval és chippel 235km/h-t már mentem vele, de még nem volt vége. Nyálkás időben még 4.-ben is villog a kipörgésgátló. Fogyasztása 4,5 és 10 liter közöt van. 100-nál 4,6l-t 200-nál 10 litert kér.
Nagyon csöndes, sportcsomagos így az ülések oldaltartása és kialakítása szenzációs ellentétben az Astrák sámlijával. Műszerfal az egyik legszebb a piacon. Cca 1millióval kerül többe, mint egy DTI de megérte.
Ami biztos gyorsultam le E Mercit, új Mondeot, még X5 is.
Most jön a 90e-s szervíz az bele fog kerülni egy 70e-be úgy, hogy autóboltos kapcsolat van és saját magunk szereljük.
Mindent összevetve az ár-érték arányt figyelembe véve, a piac egyik legjobb vétele. Egy kisfogyasztású sportautó.
Hibalista
- Üzemanyag szint mérő
Ide hordtam szervizbe
Saját szervízelés
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra 2.0 DTI Caravan | Következő autója? | V vagy VI Golf Variant PDTDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
