Pénznyel? fekete bárány, német precizítás szégyene
Szöveges ítélet
A kötelez? 15.000 km-enkénti szervízek óriási költséggekkel járnak, átlagosan 100.000.
Most épp a kuplung hidraulika egyik vezetéke lyukadt ki ami agyament módon a sebváltó rendszer egyik "mozgó" er?karja felett ível át ezért könnyedén belelóghat - megoldás a megel?zésre: egy madzaggal felkötni a gumivezetéket).
Fél másodpercre a gázadás után reagál a motor, valszeg az elektromos gázadagolásnak tudható be, nagyon idegesít?.
Az 2-es, 3-as Golfhoz és árához képest kiábrándító.
Hibalista
- Gyujtó trafó
- Télen az ajtó udafagyott, az ajtó nyításakor a gumivezeték elszakadt - nem tökéletes a vízelvezetés
- H?t?rendszer gumivezetéke
- Elektromos ablak emel?
- Lamdbdaszonda
- Gyertyából egy darabka levált, és az bekerült a hengerbe
- Kuplung hidraulika vezetéke
Ide hordtam szervizbe
Eddig a Leitold Autó (1163 Budapest, Veres Péter út 3)
A 90.000-es kötelez? szervíz alkalmával elmulasztották kicserélni a vezérm?szíjat, ami nem csoda, hogy 135.000 km-nél elszakadt,(a szervízkönyv is a csere hiányáról tanuskodik) produkálva így egy 400.000-ftos javítási költséget. Debrecenben történt a motor javítása. A Leitold g?zer?vel hárít, felel?séget nem ismer el. Nem ajánlom senkinek.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 316 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
