Nem rosz ha tudod szerelni is!
Szöveges ítélet
Ez a harmadik autom, ket Renault utan. Mindig is szerettem volna egy nemet autot. Sok jot halottam a vw-rol, mivel az anyagiak sem engedtek meg jobbat vasarolni, igy elkeztem erdeklodni, evjarat es motortipus szerint, mit erne meg. A szerelom szerint es rokonok velemenye szerint is egy Golf3-as tokeletes volna szamomra. Rovid nidon belul kerult is egy 3-as , megneztem se megvettem. Es 75-os lovas, a gazdaja nem sokat adott a belsejere de a szukseges alkatreszeret muket cserelt eredeti nemetet tett bele.
A java csak ezutan kezdodott, lecsereltem az oszes szuroket, szijakat, vizpompat, spanolot. Egy evig nem is volt kulonosebb gond, ekkor feladta a turbo szet lett szedve es beso reszei ura cserelve, ezenkuvul meg lett furva 90-loeros turbo alkatreszet kerultek a 75-lo hejere. Igy lett 80-85 lo korul, nem torvenyesen:).
Nemreg nehezen indult elso alkalomra, miutan bemelegedett, semii gond nelkul indult. Szerelom szerint, az uzemanyagszuro az oka, kicsereltem, semmi valtozas. ujabb joslasa szerint eloregedtek az uzemanyag slagok, azt is mind kicsereltem. Tovabra sem volt valtozas, de o tovabra is eroskodott, hogy az uzemanyagszuro az oka, en viszont mar nem csereltem ki ujbol.
Aposom tanacsara "ki vizgazszerelo",Tanacsolta mert nem nezem meg az izzogyertyakat. Hat odanezz ez volt a ludas. Miutan magam kicsereltem a szerelom tudta nelkul, -17 fokos hidegben is egy fel kulcsra indul, mig azelott szeptemberben a 15 fokban is masodszora alig indult. A szerelomrol anyit kel tudni, hogy el van tonmagaval, szerinte tobb mint 15 ev tapasztalatja van csupa nyugati autokat javitt. En 6-eve hozza jarok de sort nem lattam nalla!!! Hat ennyit azokrol a szerelokrol kik 5-dik szakmakent urittik a zsebunket.Szerintem Jolmegkel valogatni kihez viszuk az autot.
Viszaterve az kocsihoz, a francia autokhoz kepest kenyelmesebb, 1200 km utan sem fajt ahatam, labam. Fekje eleg jo, olvastam az iteletek kozt, hogy nehanyan panaszkodtak ra, az enyemnel ha kicsit kemenyebben odalapek foldhoz ragad, nem tulzok, evente elenoriztetem.
A szervokprmany jol vegzi a dolgat, igy a felesegem is konyuszerrel vezeti az 1300kg suju jarganyt.
Szeles es hosszu igy jol pakolhato. A motor telyesitmenyevel nem vagyok megelegedve, a 75- lo nehezkesen mozgatja a kasznit.
Viszont nagyon idoallo 375000 km utan sem eszi az olajat, huz is amenyire tole kitelik.
a rozsda is kikezdte, kezelni nem erdemes mert ugyis tovabb dolgozik, csakis kicserelt alkatreszekkel lehet megakadajozni a roszdat.
Nem dragak az alkatreszer es van beloluk boven.
De egy komojabb javitasra ki kel nyitni a arcat.
Fogyasztasa nem veszes 6-ot hoszuban, a volt tulaj 5-ot mondott de csak reklam, es aki szinten 5-ot ir tanacsolom utanaszamolni.
Vegul is osszesegeben megvagyok elegedve sehol nem hagyott uton es tartosak az alkatreszet. De en jobbat vartam az agyondicsert nemet kocsitol.
Kovetkezo autom valoszinu hogy golf lesz, de 90-lovas, es ezt ajanlom masnak is. Ugyan is erosebb motor kisebb fogyasztast eredmenyez.
Viszont az is lehet hogy elso vw-em es utolso is!
Hibalista
- -a ket ev alatt, nem fektettem bele sok penzt. Vetel utan sxzuroket, olajates a feket csereltem ki. egy evi hasznalat utan turbo, izzogyertyakat.
Ide hordtam szervizbe
Ismeros szerelohoz hodrteam.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 355000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Trabant vagy BMW318 |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.3/10) |
