A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1,9TDI 110LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mikor az álom valóra válik....

Szöveges ítélet

Már tizenévesen ilyenről álmodoztam, ezért is a cím. Szerencsémre 23 évesen sikerült tulajdonosává válni, és meg kell, hogy mondjam, nem csalódtam. Nem az első autóm, sokezer km-t levezettem, úgy gondolom van rálátásom, nem kell elfogult tapasztalatlannak nevezni. Tehát az autó: A forma magáért beszél, a sportossága mellett van megjelenése is. Beülve viszonylag kellemes anyagokat találunk, a pohártartóról, az ajtó fogantyúkról az idő múlásával viszont könnyen hámlik a felső puha borítás. Nem zörög benne semmi, nekem hosszú úton is kényelmes. A 110 lóerős moci rendkívül jól mozgatja az 1300! kilós autót. 0-ról 100-ra elég neki 10mp, ezzel lámpánál sem fogunk szégyenkezni, persze ha megfelelő ellenfelet szemelünk ki ;) Az enyémen a fék brutális, eddig még bárki vezette, mindíg bólogatós kutyát játszottunk az első 10 percben :) Kanyarban is stabil, minden sebességnél érezni, hogy nem 700 kilós autóban ülünk. Ezen tulajdonsága mellett, bármennyire is taposom telitalppal a gázpedált, 6 liternél többet nem igazán tudok vele megitatni, és a vizet sem sikerült normál üzemi hőmérséklet fölé emelnem. Kétszer cseréltem olajat, a csereintervallumon belüli olajfogyasztása 0. Hidegre és gázolajra nem érzékeny.(Még nem PD, és ez benne a jó). Ami fontos, és minden dízelre igaz, hidegen nem szabad meghajtani, és nagyobb meghajtás után nem illik azonnal leállítani. Ha ezt betartjuk, sokáig élvezhetjük a turbó igen alacsony fordulatról induló -nekem az életem- harsány fütyülő hangját.
---Mostmár több mint 2 éve használom az autót, a véleményem nem sokat változott. Kapott egy PSI boxot, amitől a menetteljesítménye még meggyőzőbb lett. A közelmúltban megnéztem több új autót vásárlási szándékkal, de 5M ft alatt nem találtam olyat, amibe szívesen átülnék a Golfomból...

Hibalista

- Vásárláskor toronycsapágy ~10.000Ft. Ablakemelő mechanikában, az üveg-tartó kis műanyag. ~4000Ft-ért kaptam hozzá javítókészletet, és megcsináltam... Ja, és 2db izzó csere a hátsólámpában... :)
- ---Eltelt két év, a hibalista kibővült egy szíjfeszítővel~8000Ft, és kb 3m résolajcsővel ~600Ft.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős... olcsó, megbízható, és profi.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1,4 Következő autója? Talán a 170Le-s TSI-re váltanék...
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)