A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1,6 16v 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Öregszik már

Szöveges ítélet

8 évesen vettem, valós 73000 km-rel.
1600kcm, 16 szelepes motor, 105LE.
A motor nem eszi az olajat, csendben, egyenletesen jár.
Tetszik a futóműve, a fék brutálisan jó, kormányzás is tetszik.

98-as benzint kell tölteni bele "felhasználói útmutató" szerint. Eljár 95-össel is, csak egy kicsit gyengébb lesz és nagyobb fogyasztást mérek.


1. hiba: a vízhőfok jelző folyamatosan 0-t mutatott, majd kb 2-3 km megtétele után fel-le ugrált, majd felugrott 90-re és ott is maradt. 2 hét után teljesen behalt, folyamatosan 0-t mutatott. Hőgomba cserélve lett, azóta nincs vele gond.

2. hiba: az első hideg reggelek egyikén leengedném az ablakot, de hallottam egy kattanást, és utána már hiába nyomtam az ablekemelő gombot a jobb első ablak lent maradt. Neten utánaolvastam, típushiba. A javítószett 15000Ft, abban fém fogja össze az ablekemelő huzalokat az eredeti műanyag helyett. Így ez már nem törik el.

3. hiba: az autó gond nélkül indul viszont az indítózás után közvetlenül van egy 1 másodperces fura hang. Mintha visszaforgatna a motor az önindítóra. Egyelőre nem foglalkozom vele.

Olaj+ szűrőcseréket nem szabad elfelejteni.

Gond nélkül ment át a műszaki vizsgán, semmit nem kellett ráköltenem.
A fent leírt dolgokat a használt autó vásárlás hátrányai közé sorolom, hibátlan autót nem ad el senki sem.


2012.01.28: több mint 20 ezer km-t mentem most már vele. Újabb hiba nem jelentkezett, a fent írt 3. hibát kijavíttattam, az önindítóban nem stimmelt valami, a javítás 15ezerbe került.

2014.04.29:
4. hiba: bal első ablakemelő is besz.rt, ez most éppen 40fokos melegben. Úgy látszik a "szélsőségeket" nem bírja.

5. hiba: szilentek cseréje, nehézkes kormányzás illetve kormánytekerés elindításakor koppanó hang miatt.
6. hiba: szerencsére lakhelyhez közel elkezdett vilagítani a sárga "motorellenőrzésre figyelmeztető" lámpa. A motor -és az autó rázkódott-kipufogó durrogott: csak 3 henger ment. Típushiba a gyújtótrafók hibája, az utolsó gyári adta meg magát. Magam cseréltem, azóta megy rendesen. A csere mikéntjéről van videó a youtube-on, nem nagy dolog.
(A visszajelző lámpa a trafó cseréje után nem aludt el azonnal de a motor egyenletesen járt. Kb 2 hét után a hibalámpa is elaludt: úgy tudom 20 motor üzemi hőfok elérés kell ehhez. Ha az ECU ezen időszak alatt már nem látja a hibakódot akkor törli a hibát, elalszik a hibajelző. )
7. hiba: az első kerekek mögött megjelent a rozsda.
8. hiba: rádió antenna rögzítéshez közeli területen szétmállott, az antenna elgörbült hátra. Csere
9. hiba: a váltó a 2. fokozatban "sír". Beveszi a fokozatot, de hangja van. Azt hiszem beszámíttatom majd egy új kocsiba.

2014.06.06
10. hiba, 110.000km után: újra világít a sárga check lámpa, de a motor indul,jár, nem rángat. Hibakódot kiolvastam: P1178 hibakód: linear O2 szenzor, pump current open. Német-angol-magyar nyelvű vw fórumokon egy könyvtárnyi anyag a hibakóddal kapcsolatosan... Lambdaszonda csere, NTK a javasolt gyártó, 40-50 ezer az autósboltokban. Csere, lámpa elaludt, hibakód eltűnt.

Az autón szinte az összes típushiba előjött 110.000 km alatt.( trafók, ablakok, lambdaszonda...) Vajon miért nem volt visszahívás a VW részéről??
Egy Dacia is van ennyire megbízható, az lesz a következő, szalonból vásárolva, 3 évente-garancia letelte előtt- cserélve.

Hibalista

- Hűtővíz hőmérsékletét mérő hőgomba: 5000 Ft cserével együtt - Jobb első elektromos ablakemelő: 15000 alkatrész+ 1 óra munkadíj - Indítómotor felújítás:15.000 Ft - - Update2014.04.29: - A bal első ablakemelő szerkezet is megadta magát. - Műszaki előtt pár futóműalkatrész (szilentek) csere. - 105000km-nél tönkrement az utolsó (negyedik) gyári gyújtótrafó is, 10.000-től van utángyártott. Én cseréltem. - 2014.05: lambdaszonda csere, 40.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

jó lenne találni egy megbízhatót..

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf 3 Következő autója? Dacia Duster
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)