"Korszer?, precíz, német technika"
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam a "korszer? német technikát". Alapverzió, nincs benne semmi, scak egy légkondi, kézi tekerés? ablakok, még a központi zárat is utólag rakattuk bele. Viszonylag kényelmes, igénytelen autónak t?nt. Mindig a Mozaik utcában javíttattuk (szerz?dés miatt). Na ez rémes volt. Ugyan korrekt szervízt találtam, de horrorisztikus árakkal.
Tipikus esetek: egyenetlen alapjárat: 30.000 Ft :-)
Szélvéd? csere után visszaadták az autót úgy, hogy vastag fehér csikban rajta maradt a ragasztó. Az autó készer hagyott az út szélén. El?ször szétesett benne a katalizátor (kb. 100.000 km-nél), minden el?zetes jel nélkül, másodszor a sebváltó esett szét , illetve " kiesett valami bütyök" és szétverte a sebváltó javát. Az autót gyakorlatilag csak én használtam, nem volt széthajtva. A szerviz szerint ez tipikus jelenség. Az elmúlt évben háromszor dugult el a "szuszogó". Mindenen esetben 40 km alatt kinyomta az összes olajat. Természetesen minden el?jel nélkül. Ilynekor 40.000 alatt sosem úsztuk meg.
Soha többet VW-t.
Hibalista
- szélvéd? (egyszer csak éjjel elrepedt): kb. 130.000 Ft
- katalizátor: 300.000 Ft
- sebességváltó: 619.000 Ft
- és ezenkívül apróságok
Ide hordtam szervizbe
VW Mozaik utca
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Renault Scenic |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
