Kimegy a világból, igaz elég lassan
Szöveges ítélet
Sziasztok !
Egy Ford Fiesta 1.8 TDi-ből ültem át. A kettőt össze sem lehet
hasonlítani.
Azért vettem mert a mindennapi munkábajárás 150 km, szóval szóba sem jöhetett benzines. A motor nem túl erős 69 lóval de a 140-es utazósebességet tartja, aminél ugyanúgy meg lehet halni mint a TDi-vel 200-nál. A három hónap alatt megtett 11 000 km alatt semmi bajom nem volt vele. A drága nem versenyautó de én nem ezért vettem. A TDi persze agilisabb de érzékenyebb is ezt tapasztalatból tudom és amikor használtat vesz az ember nem tudni ki mit csinált az autóval. Teljes gumigarnitúra cserét kellett eszközölni, hála a magyar utaknak. A 17-es felniken lévő /40-es gumik nem tolerálják az út legapróbb hibáit sem. Még jó hogy a TT felnik erősek. Gondolkodtam már hogy útépítésre ilyen autókat kell meghívni tesztelni az útfelület simaságát és egyenletességét. Szóval rohadjon meg minden illetékes ahol van. Belül jó minőségűek az anyagok és jól összerakott kis autó. Évjárat szerint 98-as de a jubileumi gyári extrák vannak benne. Tempo,sport ülés,kormány-váltógomb, ülésfűtés. Ezeket ajánlom minden Golfosnak. A Boránk kicsit puritánabb az a kis plussz pénz megéri mind kényelmileg mind vizuálisan. Fogyasztása 120-130-140-es tempó mellet mindenhol+klíma=5,3 liter. Már gondolkodom egy kis szívóoldali tuningon+egy chip így nyerek egy pár lóerőt.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Egy barátom (autószerelő) cserélt minden kötelező dolgot benne.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 119000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | Fáj a fogam egy Impreza WRX-re |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
