Kedves Wolfsburgiak!! NEM LEHET A HÍRNÉVBŐL MEGÉLNI!!!
Szöveges ítélet
Az autó 2002-ben került a családba, egy leharcolt 83-as dízel (1.6) II Golf után amely továbbra is a családban szolgált még 4 évig. Az első szó amivel jellemezhetném az autót : sz@r. Sajnos. A szólni kellene a németeknek, hogy a régi modellekkel felépített presztízsből nem lehet megélni, ha sz*r autót gyártanak és adják piszok drága áron. Az autó egyszerűen rettenet. Nem megy (1.4 i) sokat fogyaszt, nagyon rövid (ráadásul csődtömeg) a váltója, ordít mint egy állat, de akkor sem megy. Az autó az 5 év alatt mióta nálunk van, megyszámlálhatatlan mennyiségű izzót, 3 akkumulátort, 2 garnitúra lengéscsillapítót, 4 garnitúra gumit és 2 rádiót "fogyasztott" el. A szervízben semmi hibáját nem találták elektromos hibának, zárlatnak, a futóműbeállítást és a váltót is hibátlannak tituálták. Közben pedig a váltó zúg, recseg menet közben, a futómű szabályszerűen kalapál, szitál a kormány 100 fölött, az izzók pedig mind a mai napig nagyon fogynak. Valami egyáltalán nincs rendben az egész autóval. Mikor megjelent az 5-ik szériás Golf, az autóért 1.200.000- forintot akartak adni, holott kifogástalan esztétikai és (a szervíz szerint) műszaki állapotban volt. Egy gondolatban megerősített a kocsi: SOHA TÖBBET "NÉPAUTÓT" A PORTÁRA!!!
Hibalista
- Izzók minden második nap, antennarohadás, ablaktörlőmotor és szerkezet, eszi az akkukat, recsegő-ropogó nehéz váltó, kartergáz"generátor" az egész blokk, lengéscsillapítók, gyári rádió (phillips),
Ide hordtam szervizbe
Wicha-Lerch Miskolc
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 145000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf II 1.6 D | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
