Jó tuningalap...kezd?knek...
Szöveges ítélet
2003-ban vettem a kocsit 130e km-rel, céges volt, de szerencsére csak 1 ember hajtotta, nem volt szétgyilkolva.El?tte golf 2 Gti 16v-m volt, amit sikeresen totálkárosra törtem, tehát nem voltam elájulva a 4-es golftól. Kicsit lomha, ráér?s, de a legrosszabb az egészben a nyúlós gázpedál, ami kb 1-2 másodpercet késik kigyorsításkor. Azóta a gép kapott 1 szolíd chiptuningot, K&N direksz?r? kit-et, 4cm-es ültetést, brembo fékeket meg 17"-os kerekeket. A teljesítmény így 120 paci körül van, ami még mindig nem sok, de a golfom a gyáriakhoz képest sokkal brutálisabb. Az eredeti váltója elég kaka volt, hidegben nem lehetett hirtelen 2-est kapcsolni, de miután tönkrement és hoztak bele 1 majdnem újat (130e pénz), nincs vele gond. Így ezekkel az átalakításokkal sokan utánafordulnak az utcán (a hangját mindenki dícséri, ami a légsz?r?nek köszönhet?), összességében jó kis járgány. Most hírdetem, eladó, dízelt fogok venni...
Hibalista
- váltó,(2-szer is, mert a szerel? megpróbálta megjavítani a félig halott differenciálm?vet), kuplungcsere, amúgy meg csak a kopó alkatrészek.
Ide hordtam szervizbe
Gy?rújbarát. Maszek srácok, ügyesek, nem drágák és rendkívül gyorsak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf II Gti 16v | Következő autója? | dízel golf |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
