Hálátlan ribanc :D
Szöveges ítélet
Autó enyhén sérülten került hozzám , összeraktuk legjobb tudásunk szerint ,jo is volt egy darabig. Aztán elkezdődött a szélmalom harc .
Az auó először kezdett el rakoncátlankodni MAP szenzor és légtömegmérő csere után végre normálisan ment. ezután csapágyas lett a klimakompresszor elkezdett zörögni az ékszíjfeszítő... igy ujjabb egység csuszott ki a zsebemből. Boldog autózással teli honap következett . Görögorszá oda-vissza ond nélkül 4,9es fogyasztással négyszeméllyel,csomagokkal tele.
ezután a bal első zár szerkezet adta meg magát, nem kapcsolta a belsőtérvilágítást és néha magátol bezárt. Az uj kb 30000 lett volna de egy egyszerű kontakhibáról lévén szó a forrásztás is segitett. A csomamtérajtózár szintén elromlott először a csak a csomagtérvilágítást nem kapcsolta fel után (mivel minden összefügg mindennel) a nyitómotorokat nyirta ki folyton. cseréje után ez a hiba megszűnt.motor(6000) nyitó(12000)zár(12000)
A turbó változó geometriája megszorult igy mivel már eléggé hordta az olajat a szerelőm a cserét javasolta... hát ez is megtörént.
de ugy néz ki Murphe bácsi nem aludt nyugodtan mert rá nemsokra a kuplung kezdett el csuszni... mivel ezzel nem szabad sokat várni különben tönkremegy a ledkerék is ami 120000 forint, igy hamar kicseréltük a sachs szett kb 40000 forint igy ez nem volt annyira veszélyes.
rigojás ember lévén a futómű legkisebb hangja is ba....za a fülem igy végig zongoráztuk az összes alkatrészt de nem szünt meg ugyhogy lemondtam a hiba feltárásáról...
Apro finomság hogy most a vezérlésben kezdett el valami nyikorogni...az meg nem játék ugyhogy megint csere lesz...
Végül hpgy valami jot is irjak: az autó nagyon kényelmes, raktam bele utolagos könyöklőt és elektromos ablakokat előre.
Ha éppen jo nagyon lehet szeretni, jo az uttartása csöndes(dieselhez képest) és a fogyasztása utolérhetetlen 4.8-6.0
kényelmesen lehet vele 140-150-et utazni akár négyen is. kb 200 a vége. A csomagtartó pedig hatalmas.
Gyári lámpák xenonnal egész jol bevilágítják az utat.
lehet csak én fogtam ki rossz szériát, de én nagyon elvesztettem a bizalmam a német precizitás eme állítólagos remekműve iránt.
Hibalista
- Ajtózár, csomagtérajtózár, nyitógomb,nyitómotor
- Kuplung,szerkezet kinyomocsapágy, belsőtérvilágítás
- futóműben összes szilent ,toronycsapágy
- turbó,ékszíj feszítő, vezérlés
- légtömegmérő ( több) MAP szenzor váltó hidegen recseg
Ide hordtam szervizbe
Közeli szerelő , ügyes és szókimondó
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Saját magam végeztem az egyszerűbb javításokat
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 19650 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | golf 1 Gti | Következő autója? | golf V vagy B6 Passat |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
