A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1,9 PDTDI 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Ha sok pénzed van szervizelni...

Szöveges ítélet

Hm.. 2001-es évjáratról azt hallottam, hogy jó évjárat. Hát kifogtam a... az 1*-os verziót. 2006 márciusban vettem az autót, óra szerint 124 500 km-el.
A jelenség a következő, ami olajcsere után jelentkezett:
Az autó alig- vagy el sem indul, 5 - 6 hosszú köszörű és nagy nehezen elindul, mint egy 70-es évekbeli IFA a - 10°C-ban.
Ha nem indul az azért mert az 1/2 éves akksi se bírja már az 5. hosszú köszörüt. Ha elindul nagy nehezen az utca teljes keresztmetszetében tömény motorolajfüst felhő lesz. Ha felmelegedett a motor a füstölés elmarad. Az autó menetközbeni teljesítményén semmit nem lehetett észre venni. Csak ez a nehéz indítás ne lett volna.
Valószínű az autóban nem annyi km volt, hanem lényegesen több. A szerelők azt mondták: a hengerfej (és/vagy a PD elem háza) ki van kopva ott, ahol az 1 ponton leszorított PD elem féloldasan kicsit ki tud rázkódni. Az autót használtan vettem 124500 km-el. Aztán megtudtam, hogy ez a kocsi már túl volt 2004-2005 környékén a 135 000-es szervízen. A PD elemeknek csak a háza kopott ki, maga porlasztás - adagolás tökéletes, de a kopás miatt az üzemanyag-rendszer le levegősödik, a vezérműtől a motorolaj leszivárog a hengerbe.
Ez a jelenség egy idő után megszűnt, majd, mikor már kezdtük elfelejteni, újra előjött a hibahalmaz. A hengerfej és PD elem csere óta semmi probléma nincs az autóval. Az ismeretségi körömben másnak is előjött ugyan ez a hiba. A hengerfejen a PD elem fészke féloldalasra kikopott. Ha 1 napot állt az autó, biztos, hogy lelevegősödött az üzemanyag rendszer, hiába cserélt visszacsapó szelepet.

Hibalista

- Hátsó lengőkar szilent: 35000 Ft.
- Nagynyomású tápszivattyú: 95000 Ft.
- Izzító gyertyák: 18000 Ft.
- Üzemanyag rendszeren a visszacsapó szelep: 2500 Ft (utángyártott, az eredeti 6500 Ft körül)
- Hengerfej: 85000 Ft (használt-bontott).
- PD elem 4 db: 200000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

VW Szakszervíz. Az akarattal nem volt baj.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 124500
Megbízhatóság (1) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)