Gyári 150le 2000-ből
Szöveges ítélet
5 éve minden egyes nap szolgál a kicsike! 2002-ben vettem Németországban! Kicsit visszakoztam mert 2000.12 ben helyezték forgalomba és 2002.02 ben már 80ezer km volt benne! Szóval ha megnézzük a magyarországi hirdetéseket (passat,golf) azokban 4-5 évesen van 120ezer km amit mi vevők készségesen el is hiszünk! Persze mi! Annyi összelegózott sz*rt láttam már hogy iszonyat!
Mag az autó az álom! Gyárilag 150 paci 6 sebességes ja meg 320nm ez mind 2000-ben! Nos aki szidja a vw motorokat az kondolkodjon el arról hogy mivel járt 7-8 évvel ezelőtt!
Nekem ami nem tetszett az hogy szerintem rövid a 6. fokozat, kicsit lehetne hosszabb, de 220 igy is megy neki simán(és még több is!) Nálam napi használatban van! Napi úgy 120-140km-t teszek meg vele! Munkába be munkából vissza! Az első évben versenyzés volt az életem vele! Szinte mindivel leáálltam, egyszerűen nem tudtam megszokni azt a bődületes nyomatékot! No igen de azt kikellett várni, 1500-tól terhelhető, 1900-tól meg húzott mint a barom úgy 3800ig! Ez volt a legynagyobb gondom vele, városban szerintem vezethetetlen volt! Legszivesebben 2-ban mentem volna vele csak, a 3dikat 50 alatt nem szerette! Szóval ezzel az ürüggyel az asszonypajtásnak sikerült bebeszélni hogy SAJNOS meg kell csippelni! A csipp után után már alul is húzott, felül meg állat volt! Uakon nincs nagyon ellenfele a dizelek 2.5ig, ezeket az új turbós TSImeg T-jetnég nem találkoztam dekiváncsi leszek !
Kényelem! Mivel 2000es jubileumi gyártású volt ig járt hozzá a 16os jubileumi feni, és 4 cm gyári ültetés is megvolt! Extra volt még a függönylégzsák,digitklíma 6cd tár, meg a sport ülések! Ha ma beül valaki mellém mindig azt mondja! "Szép, hány éves? 4?" Mikor megmondom az igazat nem akarják elhinni!
A kedvenc extrám az az ülésfűtés! Na az durva, az 5-ös fokozat az egyenlő egy gyorsfőzéssel az ágyéktájon!
Az biztos hogy ha egyszer eladom akkor jól visszatekerem az óráját úgy 140ezerkm-re!
A szervizek nem olcsók, de ez szetintem az összes Pd meg commonrailre igaz! A 120ezer km.res szervíz nem volt piskóta! Görgő, szíjcsere,összes szűrő,olaj,fékbetét,klímatöltés! De utána a kövtkező 100ast hiba nélkül tette!
Hibalista
- 300000 km felett!!!Komoly meghibásodása sose volt, inkább a tipushibák jöttek elő rajta!
- A legbosszantóbb a beeső ablaküveg ami egy pici műanyag tartó pöcök eltörése miatt következik! Ügyesebbek otthon kipróbálhatják hogy leveszik a kárpitot és megragasztják a pöcköt! Nálam így is kibírt a jobb hátsó egy évet! Amúgy azthiszem egy 20-ból kijön a komplett mchanikai csere!
- Volt még lengőkar csere, de ez nem vészes!
- Ja és szokásos légtömegmérő csere!
-
-
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Hát erről lehetne mesélni bőven! A legtöbb magyarországi márkaszervíz egy nagy kalap sz*r, a Hondától a Volkswagenik mindegyik! A családban, rokonságban több autót én szoktam vinni kötelező szervizre (Honda civic új, toyota yaris, opel astra új)! Szóval márkaszervízekről egy kisebb regényt tudnák érni!
A Vw szervízekben az a legnagyobb pofátlanság hogy uyganazért a munkáért amit a golfon elvégeznek többet számolnak fel mintha ugyanazt dolgot egy skoda szervízben egy octavián csinálnák meg!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 82000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 250000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | mondeo 1,8 | Következő autója? | családi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
