Füstös Diesel - StreetRacing MatchBox-ok GYILKOSA
Szöveges ítélet
Szerencsés helyzetben vagyok mert kaptam az autot a szüleimtől, 2 éve van meg és még mindig imádom! 5 ajtósat szerettem volna de végül a kombi mellett döntöttem mert nagyobb, jobban pakolhato, és szebb/szerintem/, vezetni is jobb. A rengeteg extra is mellette szólt, mivel németektől lett hozatva ez érthető is. Ülésfűtés(pótolhatatlan), tempomat, 4x elektromos ablak, ESP, 6 légzsák, lámpamosó, CD-tár. 110 Le, de most chip-tuningal 140 és 310 NM, és egy nagy turbo, igy azért már jobb az élmény! Igy se egy erőművész de megfelel ahhoz, hogy a kis köcsög tunigos X lovas autosoknak okozzak egy kis meglepetést! Utálom a gyorsulást de amikor már nagyon erőlködnek azért oda kormolok az orra alá, de vá
roson kívül végleg széttöröm az önbizalmukat!!! Fogyasztása hihetetlen mert ha nyugisan közlekedve legyen az város/Bp/, országút, autopálya 50km/h - 200km/h ig 4,5-7 literig terjed! Inkább este közlekedem vele és a műszerfal mindig elvarázsol! Kevés autonak ilyen szép a világitása. Lásd: Opel: snassz 20 éves sárga izzók... Ha nem lennének ilyen rossz utak akkor már 17" felniken járnám a világot, de valahogy nincs kedvem havonta görgőztetni. Igy maradt a gyári lemez. Se baj igy is tökéletes. Bárkinek ajánlom, igaz én csak a német auto hive vagyok!
Hibalista
- Egy rossz olaj vásárlása miatt turbo csere, plussz a szokásos kopó alkatrészek: fékbetét, tárcsa, kuplung szerkezet! Mást nem kellett. A magyar utviszonyokhoz képest elég csend van a beltérben, de azért van ami zörög!
Ide hordtam szervizbe
Öreg harcos szereli /Apa/
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Brava JTD | Következő autója? | Variant Passat 2.5 TDi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
