Egy kitűnő autó, mely kívülről már nem okoz feltűnést!
Szöveges ítélet
Az első ülésekben kényelmes az utazás, a hátsó lábtér rovására. A Pacific felszereltség a digitális szabályozású légkondícionálóval kiegészítve abszolút tökéletes. Köszönve az újságírók által súlykolt 16 szelepes motoroknak, itt is bevezették ez előtt a széria előtt. A nyomatéka a korábbi 8 szelepesével Nm-re megegyezik, csak magasabb fordulatszám tartományban. Tehát ha valaki jól pörgeti, akkor nagyon jól autózható, akár 200km/h felett egy kicsivel. A "sok" szelep miatt alacsony fordulatszámon szeret kicsit becsörögni, se ez kisebb gázadással könnyedén orvosolható. A csomagtér nagyon jól kihasználható, mert nem "sarkosra", kockára lett kialakítva, tehát a burkolat nem vesz el felesleges litereket a hasznos térből. Olyan jól hangzik, amikor azt mondják, hogy a csomagtér "jól áttekinthető". Praktikus legyen és ez pont olyan. A csomagtér padló lemeze alatt is van egy nagy rekesz, mely hasznos a tisztítószerek elrendezésénél.
A futóművek kellő képpen keményre lettek hangolva, mely által a kanyarstabilitása is kedvező, a fékek jók, kormány pontos. A gyári rádiót kicseréltem, mert már nem kazettázok, helyette MP3 lejátszására is alkalmas CD-t választottam. Itt még a kárpit elég "emberközeli anyagból" készült. Kellemes a tapintása a műanyag felületeknek is, lehet az ajtó, vagy akár műszerfal. Itt még elég sok a habosított műanyag, mely komfortosabbnak tűnő érzést biztosít. A sportülések kényelmesek, a perforált bőrkormány is kellemes "biztonságot sugárzó" tapintású. A könyéktámasz helyzete optimálisan beállítható, nem beszélve az azt tartalmazó rekeszről. Ennél a típusnál még fontos volt a látni és látszani elv - a kitekintés oldaláról vizsgálva. Nagyméretűek az üvegfelületek, mely segítségével a külső környezet jól lehet látni tolatáskor, forduláskor és előzéskor egyaránt. Ezt a mostani újabb típusoknál már nem lehet annyira elmondani. Ott kisebbek a "kémlelő nyílások".
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
nem kellett szerelőhöz hordani, csak az aktuális long-life szervíz lett elvégezve rajta!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 36500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 1.6 16V Variant Bázis | Következő autója? | megvárom majd az új Variantot, vagy majd Touran |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
