A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1.6 16V EDITION  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drágaságom!De szerethető.

Szöveges ítélet

Amikor megvettük csodás volt, egy kis 1.1-es puntó után maga volt a menyország. Kényelmes hármunknak, jól megy, 105ló. Az, mienk nincs tele minden kütyüvel, csak manuál klíma, ABS, meg az alap osztható ülés stb. 30.000km után kivillant a központi hibajelző, na fene, kiolvastattuk az agyát, írta, hogy lambdaszonda+ 1-es henger. kaptam egy címet a szerelőmtől, aki kerepesen van és elektronikával foglalkozik és nagyon vágja. Így is volt szombat este 7-kor is fogadott megnézte( vicces volt egy erős 60-as ember egy laptoppal), mondta, hogy lehet lambdaszonda valóban, de az tuti, hogy a trafó az egyes hengerben nem jó és lehet ez okozza a problémát. Uccu neki szerzett egy trafót rögtön akkor, kicserélte lenullázta az agyát. Ez 15e+5e munkadíj volt. Lámpa elaludt szépen járt, haleluja! Másnap 20km megtétele után lampa kigyulladt, de az autó szó nélkül ment, kiolvasás 2-es lambdaszonda. Mondták a márkaszervízbe 60e munkadíjjal, köszi most nem kérjük. Hozzáteszem 2 éve világít a lámpa, akkor lehet érezni, hogy nem jó a füstgáz keverék, hogy hidegen nem veszi rögtön afordulatot, de ez is csak alig-alig észrevehető. Lassan rászánom magam, és megcsináltatom a Lacival biztos nem 60e lesz azt hiszem az anyag 30-35 körül van. Szóval trafó csere után 2-3e km és megint nem megy egy henger a változatosság kedvéért trafó. Most egy másik, tipushiba az AZD motorkóduaknál, teszem hozzá ezt csak a IV-es golfba szerelték, van 101lovas is az állítólag jobb és az került az 5-ös golfba. Pehh, hogy ilyet vettünk, tehát ismát trafó csere Laci vette gyári 12e. Másnap irány a balaton augusztus 20.-a hosszú hétvége(de még milyen hosszú), bach csomópont és ismét 3 henger - régi kis wartburgom :-) - azt hittem az epe rám fakad, hol a túróba vegyek trafót? főleg sehol, na mindegy lementümk balcsira. Meglepő módon egész jól ment nagyobb fordulaton jobban működött, hát akkor 140-nel megyünk végig és ment. A fogyasztás megugrott, de ez normális 3és fél hengerrel. Most már rutinos voltam utána jártam 10e vettem gyárit és kicsit körbekérdeztem a haverokat és lett egy 8e is. Most a csomagtartóban van 8e.-es, persze azóta tökéletes immár két éve. Könnyű cserélni így nem lesz gond. Volt egy remek esete a páromnak vele. Jött haza a melóból, lágymányosi híd felhajtója, kuplung kinyom és bent maradt a pedál! Persze péntek du., dugó ezren az utakon anyázás stb. Félretolta kis segítséggel (1250kg), hívott, én hívtam Lacit azt monda vagy kuplung munkahenger kb. 80e vagy egyszerűen húzza vissza a pedált és jöjjön haza. Így is tett visszahúzta, megvárta még csendesedik a forgalom és simán hazajött vele gond nélkül. Másnap F. László, fékfolyadék csere (egybe van a kuplungal ) anyag, munkadíj 3e és azóta is tökéletes. Vicces! Állítőlag 4-5 évente nem árt lecseréltetni, hát legyen inkább mint a munkahengert! Ezután ismét kb 30.000 km nyugodt autózás. Fogyasztása kiválló, ha a párom vezeti nyáron 5,5l persze nincs benne sok város talán 10-15km-er. Én jobban nyomom, de ugyan ezen az útvonalon 6l, nem tötymörgög 100-130 simán néhány visszapakolós előzgetés. Teljesen jó. Most télen 6,5l, más útvonalon már, de ezek rövid 15-20km-ek, tehát nem kell csodát várni hiszen szegény autó épp hogy felmelegszik és már ott is vagyunk. Még nem sikerült vele 7,5l-nél többet etetni vele pedig megpróbáltam :-) Persze nem városban. 180-190-et megy gond nélkül, de nem néztem meg a végét, de nem is akarom. Gondolom 200-210 körül lehet, teljesen jó. Ami megőrjít az az, hogy nincs benne pohártartó, illetve lehetne bele venni gyárit 20e-ért!! Köszi! Szóval elértük a 138,000km-t szépen 80-nal ballagunk Gödöllő felé egyszer csak kis rántás EPC lámpa kigyulladt már állítottam is le. Már késő volt pedig nem telt el 2másodperc sem, mert tudtam az EPC az a vezérlés! Hívom a Lacit mivel gödöllői, és közben látom, hogy a vezérműszíjjak a helyükön nem szakadtak el! Csak a kissebiken nincs fog!!!! B...meg!! Vontatás, motor szét 4 szelep csere, 16 szelepszár szimering csere, gépműhely a hengerfejnek, új tömítések, vízpumpa, komlett vezérlés, szíjak, feszítőgörgőg stb + munkadíj 200,000ft. 4 nap alatt kész volt. Király. Hozzá teszem szervízkönyv szerint 75,000-nél komplett vezérlés csre volt benne és tényleg mert a szíjban ill. a feszítőgörgőben benne van a gyártási év. De kinek van ideje utánajárni, pereskedni vagy ilyesmi. Egyszer volt vízhőmérséklet érzékelő hiba, ettől indítás után fél perc múlva leállt és ingadozott az alapjárat, Újra indítottam akkor már ment. Kicserélték azóta tökéletes és nem egy nagy költség.
Azóta volt fékbetét, féktárcsa csere ez nem olcsó mulatság, de nálunk a betétek elöl 60-70e km-t bírnak szerintem ez jó. A fékhatás nagyon-nagyon jó úgy megáll nagyon rövid úton mint állat. Kormányzása jó, precíz szerintem kicsit nehéz, de ez annak is lehet köszönhető, hogy 205/55 16coll-os kerekek vannak rajta gyárilag vagy nagyon puhány vagyok. Jól pakolható a kocsi, bírja a terhet, remek az úttartása. A klíma jéghideget fúj ha kell, fűtés csillagos ötös, Anya nagyon imádja. Valószínüleg még jó néhány évig meglesz (és egyébként is hitelre van), mert alapvetően jó autó, csak ne lenne annyira tuldimenzionálva a VW. Ez valamikor népautó volt, ma már preztizs. Annyira azért nem egy nagy szám elég drága az alkatrész, ráadásul ezek az idegesítő tipushibák rontják az összhatást. Ja igen most nem rég le akart szakadni a motor, mert a gyári-eredeti motortartó csavar eltört. 10,8 a szakítószilárdsága!?? Mi a túrótol, nem rallyzunk vele nem mászkálunk úttalan utakon!? Nyáron folyt köv.

Hibalista

- Gyújtótrafó 3X 15e,12e,10e (8e)
- vezérlés+szelepek+stb+m.díj 200e
- 2-es lambdaszonda 60e(még várat magára)
- kuplung 3e
- vízhőmérséklet érz. 9e+2e m.díj
- Kopó alk. fékbetét+tárcsa elöl 50e
- hátul betét 10e
- olaj, stb, de ez nem drága
- ja motortartó csavar eltört, de ezt a Laci orvosolta 20perc alatt 2e

Ide hordtam szervizbe

Gödöllő maszek: F. László
Nagyon rendes csak ajánlani tudom!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Márkaszervíz
erről inkább nem is beszélnék!!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 77000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? punto 1,1 Következő autója? MB E200/Lancia Kappa
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)