Drágaság
Szöveges ítélet
Augusztusban vettük, egy kis 1-es punzóból ültünk át a párommal. Ég és föld természetesen.(az ára is) Sokat megyünk vele napi szinten 120-150km. Fele város fele autópálya, normálisan használva,7-8l -ből kijön a fogyasztás. Alacsony fordulaton kissé lomha 3000-er fölött jönnek a "lovak", akkor már megindul. Kényelmes hosszú uton is és élvezet vele autózni. A nagy 16-os kerekek szerintem feleslegesek, de az úttartása az nagyon jó. Most jön a tél kiváncsi vagyok a viselkedésére. Ami nem tetszik az a iszonyú alkatrészárak, de azért sikerült találni megfelelő szakembereket. Szakszervízbe az vigye aki már nem tudja hova tenni a pénzét!! Elképesztő!! Nekem egyenlőre jók a tapasztalataim, majd tavasszal folytatom.
----------------
Ígéretemhez híven folytatom, elmúlt a "tél". Kezdeném a kis sárga központi hibajelzővel. Szóval világít. Bevittem a szakszervízbe kiolvastatni miért is pirít a lámpa!? Lambda szonda 2-es érzékelője, mondták 60000.- lenne, de (mivel van ismeretség) kinullázták a computert. Persze fél óra múlva már világított a lámpa, sebaj megkaptam a kistarcsai szerelő számát majd elviszem. Persze az autó ment, reggel ugyan beindítás után 30mp-el mindig leállt(leáll még ma is ) újra indítod és ennyi. 1-2 hét múlva viszont nagyon kezdett rángatni, nem ment és az volt az érzésem nem megy egy henger. Elvittem a már említett úrhoz, természetesen ez pénteken este 6 után volt(mikor máskor). Nagyon korrekt volt szerzett trafót akkor este, megcsinálta, lefuttatta a computert és kész is 20000.-. Persze másnap már világított a lámpa, de ment az autó hozzáteszem azóta is. Más probléma nem is jelentkezett tegnap előttig. Párom a legnagyobb dugóban jönnne haza és mit ad isten, budai oldal lágymányosi híd felhajtója? Padlón maradt a kuplung pedál. Természetesen mi gödöllőtől még odébb lakunk!! Gondoltam felhívom a gödöllői szerelő srácot, azt mondta húzza vissza a pedált. Perverz ötlet, de BEJÖTT! Párom várt egy órát míg lemegy a forgalom és hazajött gond nélkül. Másnap elvittem a sráchoz a kocsit, lecserélte a fék-kuplung folyadékot biztos ami biztos, ennyi.
Azért nem nyugodtam meg a gondolattol, hogy önjavulós a kocsi, dehát ez már nem lada amit az út szélén is összeszögel az ember. Őszintén szólva nem is tudom melyik volt ahobb világ!!! Azért szeretem a drágaságot, lehet melós kocsinak is vw-t veszek csak régebbit.
Hibalista
- gyújtó trafó 14000.- +jav. össz.: 20.000.-
- a központi hibajelző még mindig világít?!
- fék.kuőlung folyadék csere 3000.-
-
- természetesen kopó-fogyó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
kistarcsa-Hajdú András elektromos
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
a gödöllői vw centrum egy szerelője CSAK MASZEKBA
SZAKSZERVÍZ SOHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 77000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | punto 1.1 S | Következő autója? | ? touran, volvo v70, passat |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
