A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1.9 PD TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Der Golf – Az en Traktorom

Szöveges ítélet

Mielott vettem az autot, sokat olvastam a velemenyekrol, ugyhogy en is csatlakozok a kommentekkel. 157ezer volt benne mikor megvettem a kis traktort, ez allapota alapjan 99%-ban autopalya km, teljesen megkimelt es 6 eves volt. Azota 1 eve minden nap rendszeresen hasznalom, hosszabb-rovidebb utakra es meg kell hagyni, hogy az auto szinte tokeletes. 131 LE a teljesitmenye es a tipikus pumpe düse injektalo rendszer vegett csodalatosan muzsikal, aki szereti a traktor hangot, az itt tudja mire gondolok. :) Kisse lomha indulasnal, de a 3-asba valo felkapcsolas utan nagyon jol gyorsul, autopalyan 180-nal is kifogastalan menetstabilitasa van (tipikus vw) es nagyon keveset eszik. Autopalyan 130-as atlagnal 5 L a fogyasztas, varosban ez kb 6.5-re modosul. Teli tankkal egy München - Debrecen ut boven megjarhato, sot!

A sok negativ kommenttel kapcsolatban meg kell jegyezni, hogy ez nem versenyauto, aki versenyezni akar az vegyen sportkocsit. Ezt az autot nem erre terveztek, de aki szeret temposabban gyorsitani, arra a celra is boven elegendo a 131 lo. A tomege tobb mint 1.5 tonna, igy az is ertheto hogy nem mindegy hogy az ember megis milyen motorral veszi. Sokan ugy tartjak, hogy az auto egy felmagasztalt nulla, mivel altalaban 1.4-es vagy 1.6-os benzines motorral veszik meg. Termeszetesen ezeket a motorokat csak azok szamara gyartjak, akik nem engedhetik meg maguknak a nagyobb teljesitmenyu es dragabb motort, de megis tetszik nekik az auto es biztonsagosan akarnak vele kozlekedni. Garantalt hogy aki atulne az 1.4-esbol ebbe, nem panaszkodna a teljesitmenyre! Gyakran vezetek hegyi utakon es szerpentineken, termeszetesen az autonak nem jelent problemat ez sem.

Az auto felszereltsege Comfortline, sokan azt mondjak hogy alig van benne valami meg hogy egy korabeli Toyota jobb felszereltsegu ugyanazon az aron… hat ez a kijelentes hagy nemi kivanni valot maga utan. Velemenyem az, hogy aki az autot vezetesre hasznalja annak nincs problemaja vele… felesleges a sok hasznavehetetlen apro hulyeseg sok autoban, itt tenyleg csak az van, ami kell es az nagyon jo minosegben meg van csinalva. Szep muszerfal (a legujabb tipusu), kek-piros ejszakai megvilagitas ami gyonyoru es nyugalmat araszto, 4 elektromos ablak, elektromos, futheto tukrok, kodlampa, 8 hangszoros 6 CD taras digitalis radios lejatszo kielegitoen hangos es minosegi hanggal, automata klima ami nagyon jol huti az autot huzaterzes nelkul (+1 L/100km fogyasztas dog melegben). A 4 tarcsafek, az ESP es ABS magaert beszel, egyszer le voltam nyugozve hogy milyen gyorsan meg tud allni kb 50km/h-rol szinte 2m-en belul egy necces helyzetben… A motorfek szinten nagyon jo, 2-esbe visszakapcsolva piros lampa elott nagyon gyorsan lassitja az autot, altalaban ritkan hasznalom a feket. :)

Hideginditas. No problem, telen nagy hidegben is (kb -18 fok) is viszonylag konnyeden indult.

Kenyelmi szempontbol a konyoklo es kenyelmes ulesek nagyon jok, jol lehet veluk birni hosszu utakon, mondjuk az teny hogy a hatso ulesek elotti ter csekely, de en ugysem hasznalom. :) Mivel kombi, ezert rengeteg cucc befer hatra, sot ha meg lehajtja az ember a hatso uleseket, akkor lehet vele akar koltozni is. :)

A ket elso ablakemelo sajna beadta a kulcsot egy ido utan. Sajnos ez tipushiba a golf IV-nel, de ha az ember vw szervizben jatvittatja akkor 2 ev garanciat adnak ra, igy nyugodtan lehet aztan huzgalni. A masik porblema a hatso ablaktorlo volt (a mosoviz befolyt a fogaskerekhez es elrohadt a cucc...).

Sokat torodok vele, gyakran van mosva, kivul-belul tisztitva, minosegi Castrol motorolajjal tolve es gyakran adok hozza adalekanyagokat, igy az auto nem fustol soha es jol megy. Fenntartasi koltsege viszonylag csekely.

Csak ajanlani tudom az autot, aki ilyet szeretne venni! Nem fogja megbanni!

Hibalista

- Elso ket elektromos ablakemelo, hatso ablaktorlo, generator tarcsa

Ide hordtam szervizbe

CTS Autoplaza, Debrecen (Volkswagen)

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Hürstwald Garage AG, Zürich, CH

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 157000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? VW Passat
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)