A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1,6 16V. 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azért szeretem?!? Golf Variant 2002

Szöveges ítélet

Az autó egy 2002-es variant 2005-ben vásároltam egy astra F után remélve a német megbízhatóságot és precízitást. A vásárlás után kb egy évvel kezdődött a kálvária. Az autó alapjárata megszünt és leállt és nem volt hajladú beindulni. Vontatás!!! Szervízben hibakód olvasás EGR szelep. Szelepet kitakarították. 20.000-Ft. A következő hiba kb 4 hónap múlva gyújtótrafó meghibásodott 11.000-Ft belefér gondoltam. Következő probléma az autó alapjárata ingadozott, zabált, lefúladt, nemindult melegen, hidegen beindult a motor majd kiesett. Ismét Szerelő computer EGR szelep. Ismét takarítás. Minden rendben mondja a szerelő. Nyugodt szívvel elindultam hosszabb útra. Kár volt. Az autó lámpánál leállt és nem volt hajlandó újra indulni. Bevásárlóközpontban vásároltam szerszámokat és sajátkezűleg parkolóban szerelés forró motort! Köpködtem gyűlültem az autót. EGR szelep alá fém lemezkék akadtak és ez folytotta a motort, de mi ez a fém lemez kérdeztem később a szerelőt. válasz: nem tudom. Szelep takarítása után pár hónapig ismet ment az autó. Majd ismét TRAFÓ!!! Csere megtörtént az autó nem lett tökéletes. Gyertya csere. Valamivel jobb lett. Pér nap múlva narancssárga lámpa ismét kigyúladt sokadszorra. A szerelő ismét fém lemezkéket talált a szelep alatt. Sikerült megfejteni. A toroknál lévő katalizátor szétesett / feltehetően egy trafóhiba miatt/ és ezek a leválló lemezek akadtak a szelep alá. Kipufogóleömlő katalizátorral cserélve bontóból 35.000-Ft. 2 év szenvedés után úgy tűnik az autó jó.
Fenti probléma közben fékbetétek és tárcsák lettek cserélve. Kopik nem gond.
Ablakemelő műanyag vacak eltört, ablak leesett az ajtóba. Nagyon bosszantó, olyan Ladás.

Hogy jót is írjak:
Fékek kivállóak, Úttartás kiválló, hatalamas csomagtér. Szép külső és belső.

Következő autócserénél nembiztos hogy VW-t veszek inkább visszatérek az Astrához.

Hibalista

- Gyújtótrafó,gyújtótrafó!!!!!!
- Ablakemelő műanyag kütyü,
- Szétesett katalizátor

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)