Az olajozott gömbvillám
Szöveges ítélet
Summázva: Nem vezetek valami jól. A kocsikhoz sem nagyon értek. De szerintem, akinek nem muszály, vagy nem a cége adja, semmi esetre se vegyen 1.6-os konbi IV-es golfot. Inkább várjon 2007-ig az V-ösre, hátha....
A szuper 1.6-os 16 szelepes motor, rohadt sokat fogyaszt, viszont cserébe nem megy.
Poénból azt szoktam nézni, hogy adott gázadásnál mikor ír ki több l/100km-t a computer. Rekordom: 46.3 l/100km. Nem padló! Jó móka ugye? Szerintem próbáljátok ki ti is. Nagyon ügyes dolog ez a mérőműszer. Néha csak beülök a kocsiba, és nyomogatom a pedált. :) Egyszer szeretném elérni az 50l/100km is.
Egy Matiz saccperkb simán otthagyja 60-ig. Mondjuk egy gyakorlottab sofőrt azért biztosan nem. Az elektrónikus gázpedál egy külön tanulmányt is megérne.
Reakcióideje kb 1-2 másodperc. Biztos még régi computerrel kaptam amiben Win95 fut. Mert az lassú. Igazából nem is a gép a lényeg, hanem hogy milyen Windows fut rajta.
Szóval mindenki tervezze meg jól, ha gyorsítani akar.
A 260-ig kalibrált sebességmér? óra igen viccesnek hat.
(Eccer a tengeren túl volt szerencsém egy idehaza bizonyára ismeretlen, öregyecske, Isuzu Impulse tipusú gépet hajtani amiben 105Mph-ig volt kalibrálva az óra, amit seperc alatt kiakasztottam úgy, hogy a mutató hátulrol nekiütközött a tartópöcöknek) Valószínüsíthet?, hogy ebben az esetben ett?l nem kell félni....
Az autó Ocean felszereltség?, ez alu OCEAN feliratú küszöböket, alukeretes m?szereket és sebváltót takar, meg klimát (be se merem kapcsolni, nehogy lefuladjon....) és elektromos ablakokat és tükröt és miegyebeket.
Pohártarót azt nem.
Ilyen luxus dolgok nem kellenek nekünk. Ja és valószínüleg túltermelés volt magnós rádiókból, mert volt képük 2005-ben kazettás rádiót beépíteni.
Innen üzenem Hanséknak, hogy én inkább egy bakelit lemezjátszót szeretnék bele.
A jobb oldali tükör sokmindenre jó lehet, pl hölgyeknek piperészkedni, vagy tudomisén, de hogy visszapillantani nem lehet bel?le az biztos. Sávváltásnál érdemes inkább enyhén hátrafordulva kitekinteni elkerülend? a tuti koccanást.
A keszty?tartó inkább irattartó lehetne max., annak is necces. Sokkal kisebb autókban is nagyobb van. Egy normális kesztyűtartóba ugyanis egy kisebb bőrönd is belefér. Azért is kesztyűtartó a neve, mert olyan nagyméretű dolgokat tehetünk bele.
A hátsó üléssort nyugodtan kihagyhatták volna, ülni úgysem lehet rajta, kivéve ha 150cm-nél nem magasabb emberek nyomják a gázt.
A computerben az a legjobb, hogy németül vakerál. Egy Urban Legend szerint valaki egyszer átállítatta angolra, aminek egyenes folyomámnya volt, hogy a szervízben a nagytudású emberek nem tudták, hogy mi a hiba, mert a nagykönyvben is csak németül voltak leírva a hibaüzenetek...... Bitte Tanken. Bitte Langsam Spazieren.....
Az sem tiszta, vajon mikor tervezhették a variantot, míg a sima IV-es golfnak lekerekített hátsó ablakai vannak, addig a kombi inkább egy kombi kockaladára hasonlít.
Nah. Hogy mondjak valami jót is.
Az úttartás kiváló. Bármely helyzetben, az autót mintha odaragasztották volna az aszfalthoz.
Az ülések kemények, de aránylag kényelmesek. (vagy minden új kocsiban ilyen kemény csak már elfelejtettem)
A motor meglep?en halk (naja, mit?l lenne hangos...) még autópályán 130-al is elviselhet? a menetzaj. (ami a G Astra kombiról nem modható el)
A Csomagtartó elég tágas és jó kialakítású. A pótkerék elött lév? kis tárolónak külön örültem.
Lehet, nagyok az elvárásaim, de szvsz egy Maserati Quatroportehoz képest ez az autó sehol sincs.
Hibalista
- Az autó új, épphogy bejárta magát, ezid? alatt hiba nem volt.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Buda - Csak (rossz)hírb?l ismerem...
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1700 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra G Caravan 1.6 | Következő autója? | Golf 5. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
