A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1,6 16v Edition 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Az elsőt sosem felejted

Szöveges ítélet

Azzal kezdem hogy ez az első autóm. Nem érdekel ha rossz, ha jó. 20 éves vagyok, természetesen jöhet a válasz egyből hogy persze apuci megvásárolta. Igazából nem jár messze aki ezt így gondolja, mivel hiába gyűjtöttem én rendes autómániás létemre 12 éves korom óta autóra, akkor se lett volna pénzem megvenni egy rendes autót. Lényegében összekuporgattam a kis pénzemet egy álom 2-es gti-re de fater közbeszólt és felesbe vettünk egy négyes golfot 1,6-os motorral. A lényeg az volt hogy menjen is meg nem is, biztonságos legyen, megbízható. Más márka nagyon szóba se jöhetett volna, mindig német kocsink volt általában vw-k, audik.
Pár szó a kocsiról.Szóval 1,6 16v 105le. Nem egy versenyautó, de meg kell hagyni hogy így 11 éves létére szépen helytáll az utakon. Klíma nélkül 2500 as fordulattól már egész jól megy, klímával viszont veszít a rugalmasságából. Ami nagyon durva benne hogy az ötödik olyan hosszú lett benne hogy 30-tól 180 ig nem kell vele váltani(azért nem ajánlatos).Amúgy a váltója nekem is akad egybe mint mindenki másnak,bár ha jó idő van és meleg akkor van amikor zsírul megy a helyére az egyes is. 1,5 éve van jogsim fél éve van meg az autó. Ezalatt mentem vele 20ezer kilométert. Nem vagyok egy lassú vezető nem szeretem a sebességkorlátozásokat,tehát rúgom rendesen a verdát. Olvastam hogy 200-210 a végsebessége ennek az autónak. Ez nem igaz. Nem az a végsebesség mikor lejtős autópályán tövig nyomjuk és nézzük hogy úúúúú hogy megy (kipróbáltam így is valóban viszi a két kilót), de egyenes úton-nem mondom hogy milyenen- a saját erejéből 180 ez a plafon ezt el kell fogadni. Amúgy fickósan lehet vele közlekedni ha jól pörgetjük, csak kár ha valakinél kihúzzuk a gyufát akár egy 1,4 essel is megküzdhetünk ha nincs meg a lendület. Kompenzálandó kanyarban jó gumikkal esélytelen lenyomni, hacsak nem valami kétszáz lovassal jönnek mögöttem. Mondhatok példát mikor avensises lenyomott egyenesben aztán a kanyarokban toltam le az útrol. A fogyasztás az nálam nagyon hektikus dolog. Pécs Kaposvár távot járom minden héten legalább kétszer. Volt hogy 6,9 el jöttem volt hogy 13,2 vel, attól függ mennyire nyomjuk ugye, a városi fogyasztást azt ne is említsük mivel olyan 10 liter körül mozog.
Az autóm edition felszereltségű full extrás csak a bőrülés hiányzik belőle. Extrák:napfénytető,abs,esp,ülésfűtés, 4 légzsák, 15 ös gyári alufelni, fedélzeti computer, automata klíma. Ritka így elkapni egy négyes golfot.
A hibáiról annyit hogy a napfénytető két vízelvezető csatornája eldugult és az összes esővíz összegyűlt a lábtörlő alatt. Kellemetlen volt mert nem tudtuk hogy mitől vizes a lábtörlő alatt. Egy vízpumpát kellett még cserélni. Nagyjából ennyi a hibalista.
Összességében elmondhatom hogy egy nagyon jól felszerelt nagyon jó autóm van, ami pont arra jó hogy az ember megtanulja hogy mit jelent vezetni. Lehet vele gyorsan menni mert elég erős ahhoz hogy menjen de nem elég gyors ahhoz hogy feleslegesen erőlködjön vele az ember előzéskor. Meglehet vele tanulni jól venni a kanyart mert jó a futómű engedékeny ha sok akkor beleszól az esp de akár bele is lehet fékezni akkor se tör ki semerre. A fékek annyira jók hogy fater jelenlegi 320 d bmw-jén nem fognak ennyire jól ami sztem nagy szó. Kb az előző passatunkhoz tudnám hozzá rakni bár az a maga 170 lovával külön dimenzió volt.
Egy szó mint száz vezettem már fiatal létemre számos autót. A meglepő számomra az hogy ez az autó 11 évesen ennyire tartja az értékét és még mindig modernnek hat a mai autók között. Igen lehetnek gondok az autóval, mivel egy gép. De ha jól meggondoljuk minden csak attól függ mi hogyan bánunk vele. Én ezt az autót 40 év mulva is szeretni fogom mikor már nokia alkatrész lesz szerencsétlenből, mert ő volt az első és azt ugye sose felejtjük semmilyen téren:).

Hibalista

- Beázott a napfénytetőnél - Vízpumpa

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 107600
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? - Következő autója? 5-ös GTI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)