A tuningalap
Szöveges ítélet
Azonnali átalakításra szorul, azért is hogy egyedi legyen + azért is, hogy kinézzen valahogy.
Viszont ezek után súrolja a közúti közlekedésre alkalmas kategória szélét! Ültetés +spoiler +17" veszélyes az egyébként is elég alacsony has és orrmagasság miatt. El?nye, hogy nagyon sok minden kis apróság beszerezhet? hozzá (Németországból...), jól tuningolható mind optikailag, mind motorikusan, mivel gyárilag elég szarul megy. A kötelez? tuningok után elfogadható (ügyes átalakításokkal -leveg?sz?r?, hideg leveg?, spirex, közép és hátsó dob csövekkel...- +chip program módosítással elérhet? a ~120...130LE) menetteljesítményt produkál és a fogyasztás is csökken (ólomlábúak kivétel!). A gyári leveg?sz?r? úgy szar ahogy van, borzasztó megöli a motort! Vigyázat az átalakítások lényegesen növelik a motor hangját...
Viszont gyári állapotában egy jól eltalált középkategória minden tekintetben: van lassabb és gyorsabb is, olcsóbb és drágább, csúnyább és szebb, jobb és rosszabb is... izlés kérdése.
Akinem szar a német autó, annak ez is szar...az vegyen jobbat...
Hibalista
- Látom sokaknál probléma: ha sokat áll a gép és lemerül?ben van az akku "ABGAS WERKSTAT" bejelezhet, mivel indításkor lecsökken a fesz és a szondák szar adatokat küldenek a vezérlésnek, ilyenkor 5...10km után összeszedi magát a cucc, ha nem akkor "gáz" van...mehet szervízbe, de kérjük el a kicserélt alkatrészünket...
Ide hordtam szervizbe
Privát
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Polo 6N2 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
