A német elektronika és autógyártás szégyene
Szöveges ítélet
Jó: úttartás kiváló, gyorsulás megfelel?, elöl kényelmes, jó vezetni, szép a bels? tér és a m?szerek - még nem a krómkeretes van, kézreáll minden.
Rosszak: drága fenntartás, minden úgy van megoldva, hogy tönkremenjen és drágán ki lehessen cserélni - persze a szervíznek is meg kell élni vmib?l, elektronikában minden beszarik, hiába a megbízható motor, ha az elektronika leállítja... Bosszantó, f?leg, ha az ember messze van a szervízt?l.
Étvágya az van, hosszú (5-600 km) úton kis lábbal 6 liter, amúgy 8-12!!! Ja, 95-ös benzinnél a motor "becsörög", nincs meg a megfelel? oktánszám, 98-ast tankolok, de még néha az is kevés neki...
Hibalista
- Ajtózárak beépített mikrokapcsolói tönkremennek (3) db- rablásgátlónál kimondottan kellemetlen, kábelszakadás- leáll a motor, gyújtótekercs - 1 henger leáll, ablaktartó m?anyag kütyü eltörik, így zörög az üveg lehúzott állapotban - mellesleg ezt a 20 Ft-os kütyüt nem lehet kapni, csak javítókészletet van 20eFt (!)-ért, feszít?görg?k és vezet?görg?k cseréje 84.000.-, a bal tükör állandóan visszaállítódik, így viszont gyönyörködhetek az autó oldalában. Gondoltam precíz, német autó, de sajnos rájöttem , hogy ezt még a Lada fejleszt?mérnökei is túlszárnyalják. Akinek sok pénze van és szeret autóra költeni, annak kiváló vétel, a többiek vegyenek japán autót, pl. Hondát, azzal nincs semmi baj!!! Mióta nálam van, kb. 3-400 eFt-ot költöttem rá! Megéri???
- Márkaszervíz szar és drága, ezért nem oda hordom.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Mészáros
Várpalota
Ipari park
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 74000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic | Következő autója? | Ford Mondeo, Opel Omega C, Honda Akkord (ha sok pénzem lesz) |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
