A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1997-2007)

Golf 1.9 PDTDI kombi 101 LE 

Az ítélet értékelése
3,8(4 db)

A megbízható társ

Szöveges ítélet

Sziasztok,
az autó a 101 lóerős -74 kW- PD TDI kombi, már EURO4-es motorral, AXR kód, nincs részecskeszűrő. Ez az egyik legjobb VW motor véleményem és a tapasztalatom szerint.
Németországból hoztam be 4 évesen, céges autó volt, törésmentes, jó állapot, valós szervizkönyv. 4 évesen 157e km volt benne, és most 12 évesen 315 ezer, mikor sajnos belémjött egy szabálytalankodó, és totálkárosra törte.
Fogyasztás 4,7-5,7 liter, város/közút vegyesen 5,2.
A motorja volt a legjobb, nagyon megbízható és igénytelen, csak Bosch PD elemekkel szerelték ezeket a Golfokat, amikkel semmi gond nincs, ráadásul nem gond az sem ha gyengébb minőségű a gázolaj.
315 000 kilóméterig gyakorlatilag alig kellett költeni rá, csak azokat, amiket listáztam.
A motorja érintetlen volt, sem a turbó, sem a PD elemmel nem volt semmi gond, amiktől mindenki tart, futóművön egy gumiharangot kellett csak cserélni egyszer. Még a komplett kipufogó rendszere is eredeti volt, szinte csak kopó dolgok lettek cserélve. A beltérben csak a kormányon és a váltószoknyán látszott kopás, minden más tökéletes állapotban maradt a 12 év alatt.
Kopó/fogyó dolgok voltak féktárcsák, betétek, akku, kuplung és kéttömegű lendkerék is, ez utóbbi volt az egyetlen drága tétel, ami 250e km-t bírt ki.

Most is diesel-em van, más márka, erősebb, de nem olyan kellemes a karaktere, mint ennek a motornak volt, nem olyan jó a váltója, illetve jóval többet fogyaszt.


A Golf megszolgálta az árát, és nagyon jó érzéssel gondolunk vissza rá, kellemes és megbízható társ volt.

Hibalista

- 221e km: az autó 6 éves. Generátor szabadonfutó csapágy csere (10e Ft). - 223e km: bal első kerékcsapágy csere (15e Ft) - 270e km: jobb első kerékcsapágy csere (15e Ft) - 280e km: a motortér-utastér közti falon átmenő kábelköteg tömítése beázott. Nem is hallottam még ilyenről. Magam javítottam. Kormány felső karima nagyon kopik, ezen a bőrözés segített. Egy turbócső tömítés elengedett, ezt szerviz orvosolta párezerből. - 284e km: féltengely gumiharang - apró tétel - 287e km: féklámpa kapcsoló (2500 Ft). Műszerfalon jelezte a hibát. - 290e km: hátsó váltótartó bak csere (7e Ft). Nem okozott problémát, de inkább cseréltük.

Ide hordtam szervizbe

helyi szerelő, vagy magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 157000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 158000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra F benzin Következő autója? Ford diesel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1997 (2004 - 2007)

További ítéletek (353 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)