A Golf az Golf
Szöveges ítélet
Kicsi a jobbos tükör, nem látni rendesen vele. A kormány, a fékek nagyon jók. Elég alacsony, a szegélyeknél figyelni kell, mert könnyen megtörhetö a lökháritó alja. Kárpit, müanyagok nem zörögnek. A klimám mechanikus, jól hüt, és egyszerü. A motor olajat nem eszik, simán csendben jár. Érdemes 98-as benzinnel járni, talán kicsit kevesebbet is eszik belöle mint 95-ösböl. Üléspozició jól beállitható. Mindkét elsö ülés magassága állitható. Ha kell, az izzók könnyen cserélhetök. Néha akadozik a váltó, nem veszi az 1-est, nagy fordulaton gyors 2.-ba kapcsolás is nehézkes. A többi fokozattal semmi gond. Hidegben is jól indul, nem rángat, gyorsan bemelegszik. Összességében eddig jónak mutatkozik, nem bántam meg hogy megvettük. A müszaki vizsgán simán átment, nem kellett cserélni semmit.Mióta a légszüröház termosztát meg lett szüntetve, sokkal jobban húz, még alacsonyabb fordulatról is. Sok helyen olvastam hogy 3000-es fordulattól húz jól. Ez badarság. 2500-tól is gyorsan felpörög, még klimával is. Igaz, csak hideglevegőt kap a motor.
2007 03 23. Mostanában szinte mindíg világít a ("menj a szervizbe és fizess" lámpa, azaz EPC, és CHECK visszajelző.) Viszont az autó tökéletesen müködik, indul, gyorsul, minden OK. Nem is foglalkozok vele addíg míg valahol le nem áll. Akkor majd jöhet a fizetés, de addig egy vasat se. Majd megírom hogy mi lesz a dolog vége, meddig bírja, mennyibe kerül, stb. ( ha érdekel egyáltalán valakit....)
2007 04 28. Eljött a zöldkártya frissítés ideje, vissza kellett kötnöm a kipufogógáz visszavezetést, a mérés idejére. Minden érték tökéletes lett. Kiolvasta egy haver az agyát, amin kisült hogy nem ad jelet az ABS-nek a féklámpa kapcsoló.(féklámpa müködött) Ez miatt volt az EPC. Kicseréltem, azóta minden OK. Szétszedtem a kapcsolót, az egyik érintkező el volt törve. Most megint csak tankolok és megyek, semmi gond.
2007 06 05.Eltelt egy kis idö megint, minden nap használom az autót, de semmi müszaki gond. Vegyes használatban van de 7literrel megelégszik továbbra is 100km-en, pedig sürün kerül a fordulat 4000 fölé. Furcsa nekem kicsit, akik megetetik vele a 10-12 litert. Szerintem ott már a ( "mindenkit megelözök, minden körülmények között") szemlélet lehet. Aki igy használja miért csodálkozik?
2007 12 26. Igazából nincs is mit irni, mert minden tökéletesen müködik. Jól indul, gyorsul,meg vagyok elégedve vele. A fogyasztást nem nézem már, nem volt változás a kezdetek ota. Olajat nem eszik. Az alapjárat áll mint a szög 680-on. Lassan 200 000km lesz benne. Nekem tényleg bevált eddig.
Hibalista
- Szivárgott a gáz a klimából, jav+töltés 10000FT. Légszüröházban a termosztát tönkrement, jav házilag 0FT. Elsö futómü stabilizátor szilent csere 1500FT. Vezérmü cucc: szijak görgök vizpumpa 75000ft. Fékbetétek, féktárcsák 45000ft. Folytószelepház tisztitás és gázvisszavezetés megszüntetése házilag 0FT. Motor és váltótartó gumibakok cseréje 40000Ft. Egy olajcsere házilag 5w-40-es olajjal, szürövel 12000FT. Fényszóró magasság állitó javitás házilag 0FT. Féklámpa kapcsoló csere 3000Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 131000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Trabi1.1kombi-Ford Escort XR3i | Következő autója? | VW, Ford |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
