A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1.9 TD 

Az ítélet értékelése
2,5(4 db)

Végsőkig üzembiztos

Szöveges ítélet

A 3. golfom( II-es 1.6TD 1991, III-as 1.9D 1992) ez a drága.
Nagy mázlim volt mert ez szervizkönyvvel, összes papírral, szervizmatricával, első tulajtól származik Ausztriából.A jobb eleje volt sérülve)Még az összes szervizadatlap is benne volt: fékpad, füst.....
94-es körüli dizel golf=csak150.000km -es etetéseknek én sem hiszek, de ez tuti kivétel.
Egyetlen "komolyabb" gond azért volt: Fogyott a h?t?folyadék, s?t kés?bb egyre inkább.
Alatta semmi tócsa, kiegyenlít? tiszta, olajban víz nincs....
Hosszas fejvakarás, keresgélés után a blokk hátsó felén találtunk vízfolyást ami a hengerfejtömítést?l indult.
Ekkor kicsit elbizonytalanodtam a kevés km tekintetében, de amikor levettük a hengerfejet megnyugodtam: A tömítést hanyagul tették bele, mert a víztér és a széle közt látható anyaghiba vagy szakadás-féle látszott. Azonnal rádobtuk az új (gyári) tömítést, vissza a hengerfejet meg be az új csavarokat és kész!Ja a hengereken nulla váll, a csúcsok jók nyomásra is képre is...
Ezek olyan gépek mint az ék, minden javítható, minden van, minden olcsó, szal´ tök egyszer?.
Egy kicsit zavart a II-es után a nyúlós futóm?, de: tettem rá egy gyári stabilizátor kart, meg két gázos MONROE-t és óriási lett a változás!( amelyikben gyárilag rátették a kart azokban, szerintem gyengébbek rugók )
Szereltem bele egy rádiós távadót így teljes a kép. Minden más gyári.
A szervizintervallum-jelz?t (ez tök jó) minden kortársa megirigyelheti!
Az, hogy -20 vagy hidegebb az egy golf-nál nem beszédtéma
(akksi, gyertya persze nem árt)
170 km/h max, 5.4-6.2 l/100 km, nyomaték, nulla olajfogyasztás, eladhatóság, mi kell még?
(Azt mondjuk nem hiszem el, hogy 5 literrel elmegy!!!)
M?szaki el?tt csak a csekket kell befizetni!!!
(Persze be kell tartani a szervizkönyv meg a jelz? utasításait!)
Megvárom még 20 éves lesz!
A negatív: Ez a kasztni a II-es golf mellett elbújhat! Mégha az osztrák só is eszi. De nem fóliából van (1125 kg) úgyhogy jó étvágyat! : Meg lehet ugyan fékezni, ha valaki lelkiismeretes és id?t nem sajnál rá!
Érdemes levenni a sárvéd?ket, mert a m?anyag alatt 2 kg sár is felhalmozódhat! Lyukaszd ki a m?anyag alját!

2006.07.14.: Most van benne 172e km, különösebb gond nem jött elő azóta, ha a toronyszilenteket ( a jobb oldali kezdett kiszakadni), meg a szokásos lengőkar szilenteket leszámítom.
Legutóbb FEBI szilenteket tettem bele, mert a LAMFÖRDER 1 év alatt szarrá ment!
Ugyanilyet vettem a toronyra is.
Lehet, hogy bennem van a gond, mert minden apróságért képes vagyok alá mászni.
Nem lenne semmi gond vele ha pl. süket lennék, vagy- ahogy már a barátnőm is egyre gyakrabban mondja- megnősülnék...( vagy valami ilyesmi...)
Hallottam már olyan golfosról is aki "féltengelyszakadásig" hajtotta, hát....
De abban biztos vagyok, hogy az a szerencsétlen vas azóta is megy.

Na egy kis reklám a szeretett tip.-ról, MÁRKAIDEGENEKNEK:

Mindig felfedezek rajta valami rejtett gyári extrát. Eleinte a fűtött ablakmosófuvókákat, tükröket, aztán a kevesek által ismert állítható ablaktörlő ütemvezérlőt, meg a beszállásra induló izzítást.Van ugyan felesleges is benne: kézi előtöltés szabályozó, -20fokban kihúzom rosszabb mint ha nem, ok. tudom:megnéztem az előtöltés helyét és a gyári értéken van. Az oka: az adagolóra építettek egy automata mágnesszelepet (TD), az bőven elég! Az a kézi szar meg túlhúzza az előtöltést.

Ezek mind tettszettek de:
Az ablakemelő és a központizár rejteget(ett) számomra igazán nagy meglepetéseket:
Beteszem a kulcsot elfordítom ott tartom és már lennt is vannak az ablakok, záráskor ugyanígy: király
Ha a vezető ajtót kinyitom a többi három ablak már használható, vagy ha kiveszem a kulcsot nem áll meg az élet!
A központi zár: Bezárom, aztán kb. fél perc múlva életbe lép a második funkció: félig lennt maradt ablaknál benyúlva nem engedi felhúzni a gombokat, húzza le a kompresszor mint az állat, de ha erős is az ember az ajtó akkor sem nyílik. Azóta nyáron mindig hagyok 4cm hézagot.
és ez egy 15 éves konstrukció!! ( audiban ugyanez még régebbi)
Csak röhögök magamban amikor ismerőseim az elismerő szavaimat várják (persze meg is kapják) mikor zsír új kocsijukban ( swift,ignis,206,clio, stb.stb....) beülök és nyoma sincs az említett "apróságoknak" :-))))))
----------------------------
Na 100 ezret mentem már vele, de ugyanolyan üzembiztos mint akkor, de én még mindig nem nősültem meg tehát (keresek)találok hibákat bőven. :--))
Ami nem változott: Nincs olajfogyasztás, nagyon üzembiztos, apró hibák, zörgés, na meg a ragaszkodás a részemről.
Leírtam a cserélt cuccokat lejjeb. A fogyasztás városban 7 liter!!! Hosszútávon kipróbáltam max. 80-85-el 4,7!!!
Gondok vannak az indulással: Gyaertyák jók, csúcsok jónak látszanak még mindíg, hengerfejet cseréltük( a repedés miatt, ugyanis nyomás volt a vízben és nem akartam javíttatni), kompresszióra (ha hihetek a műszernek) 32 Bar adódott +-0.5 eltérésekkel, az önindítót kipucoltam bár felesleges volt. A generátor töltését megmértem ok.(utálom a VALEO-t).
Kivettem a korábban már említett kézi előtöltés szabályozó bovdent úgyse igényelte soha és tanácstalan vagyok. Úgy inhdul mintha 2 gyertya rossz lenne benne. Irtam fórumokba is de senki nem tud okosat mondani.
Ha lengőkar szilentet cserélsz csak FEBI-t vegyél elég jó.
Ugyanez a típus toronyszilentbe csak fél évig bírta. Bontottat vettem ez eddig a legtutibb. Az összes utángyártott alkatrész egyenlő a nullával, ez a tapasztalatom. Többre tartom az eredeti bontós cuccokat: ki van próbálva.
Ja, az anyós ülés alatt körberohadt egy gumidugó: kipótoltam most rúghatja! :-))
Ezek után furcsa de borzasztóan ragaszkodom hozzá.....

Hibalista

- az 5 év és 100.000 km alatt:
- -bal hátsó kerékcsapágy
- -bal hátsó teleszkóp (duplán cserélve)
- -hengerfejtömítés
- -időnként egy-egy résolajcső
- -zörgő belső alkatrészek
- -mindkét hátsó (elektromos) ablakemelőben eltört egy-egy műanyag
- -tetőablak mechanikában egy spiáter alkatrész eltört
- -jobb hátsó kerékfékmunkahenger csere
- -két első toronyszilent+csapágy csere kétszer
- -két első lengőkaron a hátsó szilentek kétszer
- -generátor egyik csapágya(VALEO <-- szar)
- -bal belső féltengely csukló
- -bal kormányösszekötő gömbfej
- -hengerfej csere
-

Ide hordtam szervizbe

haver+én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1.9D 64 LE Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)