A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,8GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Unalom, megbízhatóság, alacsony költségek

Szöveges ítélet

Ez az ötödik 1781kcm-s 8 szelepes motorral szerelt V.A.G. autó, amivel járok. Volt közöttük karburátoros VW Santana is. A Santanát egyszer a f?nököm kölcsönadta egy 6 tagú társaságnak, akik néhány mázsa kézipoggyásszal t?gáz neo-román stílusban járták meg ´Pestet 8 literes átlaggal. Ezzel a sokatszenvedett Golf GT-vel 400 kiló pakk mellett a 4-esen ahogy lehetett, a pályán 150-nel +Budapest 6,2-es átlag jött ki. Olvasom a (pesti) márkatársak jegyzéseit 10 literes fogyasztási átlagokról. Nekem ´Pestben se jön ki 7,5 fölötti fogyasztás. Fogalmam sincsen, mit kell tenni ezzel a motorral, hogy 8 liter fölött egyen. Valószín?, hogy a kihagyott olajcserék miatti sárkátrányos motorbels? meg 80000 km-es csonkigégett gyertyák és vályogvetésre alkalmas sosecserélt légsz?r? kell hozzá. Öregapó stílusban 5 literrel elmegy. Nem lámpabajnok -akármelyik cuzzúki lenyomja. Igaz, 120 fölött a pályán elég czombos már. Túra autó. Lámpázáshoz, tirgumures-bukaresthez Honda CRX-et vagy Suzuki Ignis-t kell venni. Szerintem. Dögunalmas autó. Semmi esemény, csak megy és kész. Némi izgalmat okozhat magyarországi el?red?l? (1,4-1,6) benzines motorok váltója, mert a szinkrongy?r?k nem bírják a kiszmotojjal veszem, de hajtommintállat-túlpörgetem magyarosz sztíluszt. Olvasom a márkatársakat: szidják a lassú 1,4-es motorokat. Pl Golf Variantban. 2,0-es benzines Golf Variantot kell venni, az ugyanannyit fogyaszt, mint az 1,4-es. Meg szapulják az alap szívódízelt, ami Németországban t?gáz[165km/h] kijár észrevétlenül egy tank gázolajat 5,2 literes fogyasztással. Hát... Suzukit kell venni meg Fiat Paleo Weekendet 1,3-as, 1,2 16v-s motorral, nullabefizetéssel 120 havi részletre, oszt t?zz! Aki szeret izgulni, vegyen 1,6 16v-s Suzuki Sedant, az aztán megy!

Ha egyszer jól összetörték, zörögnek a m?anyagok. További hátránya, hogy a tulaj jelent?sebb ütközés után is életben marad benne, nem a t?zoltóknak kell kivágni az A oszlop közül a C oszlopot, és még javítható marad a karosszéria. A GT- és GTi-k közöt alig találni töretlen autót. A m?anyagok és a kárpit eléggé strapabíró, a látható kopások 250000 km futás fölött jelentkeznek. Az alkatrészek olcsóak, a kíniak mindent gyártanak hozzá, kompatíbilis GT lámpa 10500Ft. Kínaisárvéd? 4500. Kínai negyed-hátsóoldala 23000. Kínailökhárító alapozva 13000. Az alapautók üléseinek nincsen oldaltartása -minek, ha úgyse mennek. A sportülés meg széjelbarmolódik az els?tulaj fenekét?l csüszöl?dvén. A hátsó rugók gyengék, és 150%-os terhelés mellett tovább gyengülnek. A karosszéria f?tartóelemei, nyúlványai komolyabb ütközés vagy bukfenc után is épek. A légzsák enyhe puffanás után is elnyílik. Ha valaki nem fapados Golfot akar, vegyen 1,8-as GL-t vagy GT-t, ezek nálunk olcsóbbak, mint a fapados fehérüveges alap CL-ek. Az enyémben még késleltetett kikapcsolású bels? világítás is van. Az átírási ktg-t meg a magasabb biztosítást kispórolja a váltó. Olajsz?ró 1000 Ft körül, 1974-t?l 2000ig minden kisebb(0,89-2,0) benzines VW-Audi motorhoz (+ Trabant 1,1-Wartburg 1,3)egyfajta sz?r?, bárhol kapni, nem kell görcsölni rajta. Vezérm?szíjat nem tépi -efféle izgalmakhoz Astra F-G 1,4 16v-t ajánlok. Típushiba a szelepfedéltömítés. A szervízmetódus szerint minden szelepfedéllevétel (60000km) -után cserélni kéne. 1000-ért vettem kínai parafát: ez is megteszi 30000 km-re. 4000 a gumitömítés. Hárompólusú gyertyasor 3000-6000 Ft-megspórolja a benzinen. Légsz?r? drága: 2400 Ft 30000 km-ként. GT komplet e-h fékszett 30000 Ft. Hátsó csapágygarnitúra 6600. Amit ez a motor nagyon bír, a f?z?cskézés (h?t?motor-kapcsoló-érzékel?-gomba 2500Ft, h?t?sapka, kínai 1700) vagy a fölöslegesen adagolt "h?t?tömít? folyadék" kinyírja a h?t?sapkát. A meszes csapvíz megeszi a csatlakozásoknál az alumíniumot, meg amivel csak reakcióba lép, mindent -vízszivárgás. 5 liter desztiláltvíz párszáz Ft.

Hibalista

- (A vásárlásom el?tt kevéssel kuplungcsere -nyomólapfelszabályozás nélkül mineka´-típusú "szerel?nél")
- Ajtókontakt kapcsoló, H?t?cs? föls? becsatlakozó [gyárineve: "perem"] gyári 4000Ft. Sportüléshez formázott üléshuzat (magyar maszek) 20000.

Ide hordtam szervizbe

Nincsen itt az alf?d közepén egy szerel?, a j-nk-szolnok megyei márkaszervízr?l szakmai vicceket mesélnek, stílusuk fusni-fusi drágapé´zért...
magamat meg nem dícsérem

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1994
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 264000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo Következő autója? 1,8i [8v] VW Passat vagy Golf Variant
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)