Turbó Döbbenet
Szöveges ítélet
1 éve vettem az autót, s annak ellenére, hogy ki sem merem mondani a hiteldíjmutatót, jó vételnek tartom. Sajnos rosszul kezd?dött az ismerettség, 6000 km után egy hengerfej csere vált esedékessé, sajonos a TD-k hengerfeje nem egy életbiztosítás, de most még vagy 100000 km-ig még biztos semmi gondom. Amit még mindig nem tudok mire vélni, az a 6- 6,5 literes fogyasztás mind autópályán, mind városban. Sajnos a csodásan hangzó 5 liternek a közelébe sem tudok érni, pedig nemigen hajtom a gépet. Nem is nagyon megy, de a nyomaték, ami alapjárattól jelentkezik nagyon a szívemhez n?tt.
Mostmár nagyon esedékessé vált egy lakatolás, többek között egy kerge vaddisznó okán:)
Egyébként rém kényelmes autó, imádom a belterét, bár semmi extra nincs benne, kivéve a széria szervókormány. A magyar utakon jellemz? futóm?zajokon kívül semmi kopogás, nyekergés.
Olajon, sz?r?kön nem szabad spórolni, meg nem is érdemes,csak a munkadíjon, így az olajcserét magam csinálom :) Hidegen nem szabad pörgetni. Fagyban is pöccre, ahogy kell. Más nem jut eszembe...
Hibalista
- hengerfej, de az nagyon :)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 144000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Kadett | Következő autója? | VW TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
