Precíz német gépezet
Szöveges ítélet
Lassú de nem baj! Jól fogyaszt vegyesben 6.5-7.5 l/100 km, bent eszeget 7.9-8.2 l/100 km. Szóval hozza a gyári 5.5-8.9 l/100 km adatot. Olcsó alkatrészek. Bontót ne szégyeld. Olaj nem fogy, adj neki metabondot, 10000 km-ként cseréld. A világból kimegy. Nehéz a szervó, de nem gond, legalább az uton maradsz. Fékkulcs hátul meleg, száraz időben nyikorog, idegesítő kissé. Jó fényezés, kemény rugózás, német egyszerűség, időtálló műanyagok. Ne sajnád a wax-ot, megéri poírozgatni. Mindig van mit rajta csinálgatni, de nem vészes. Egy autóőrült ezzel amúgy is így van.
Hibalista
- Termosztát 65000 km: 4000 Ft alkatr. + 3000 Ft szerelés
- Jobb kormánykapcsoló: alias index, 4000 Ft bontott + 2000 Ft szerelés
- Jobb komplett lámpafejcsere azonnal vétel után: nem bírta a fényszórómagasságállítás a bp-i útviszonyokat, egyszóval gödrözés és eltört a belső műanyagtámasz: 18 000 Ft Lang-tól Hella.
- Hátsó ablaktörlőlapát műanyagrésze letört: 3000 Ft bontott.
- Elkoptak a levegőszűrőház csavarfejei: ingyen bontott
-
Ide hordtam szervizbe
Maszek műhely Debrecen Csap u. vége + debreceni Bosch szervíz Mechwart suli mögött
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Magam szervizelem, szerelem: hozzáférhető motor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 63025 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Bora 1.6 | Következő autója? | nem tom, talán Renault Mégane II 1.4 16V |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
