Nem lehet nem szeretni
Szöveges ítélet
A története nálam egy lehajtott 1.4-es motorral kezdödött.Tudni kell hogy a kocsi rendörautóként szolgált,így nem csoda,hogy szegény kicsike motorja 400 ezernél bedobta a törülközőt.Jött a motor ill. váltócsere,ugyebár ha lúd legyen kövér.Egy 1.8-as malac passat szívét kapta,mellyel teljesen új eröre kapott az autó.Szerintem sokkal de sokkal jobb vétel volt mint pl. egy új Suzuki,mert a német precizitás az autó minden alkatrészében jelenkezik.Lámpánál nem vág elém egy 10 éves hitelkonstrukciós Suzuki,ez szerintem ahhoz képest pazar vétel volt.Párszor megjártam vele ausztriát,németországot,pályán nem okozott neki gondot a tartós 180-as tempó.Rossz tulajdonságai,hát talán a szervó és a klíma hiánya.
Én amilyen célra vettem ,mindenben helytállt,alacsony fogyasztás,régi,de mégis vagány autó szerintem.
Hibalista
- Alapjárati léptetö motor
- Teleszkópok (4)
- Szilentek
- Benzinszivattyú
- 2 kerékcsapágy
- lehajtott 1.4-es motor
Ide hordtam szervizbe
Mindig önmagam szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 400000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 466000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf 1 | Következő autója? | Transporter |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
