Nem is olyan rossz az az 1,8-as..
Szöveges ítélet
Összességében jól össze van rakva, megbizhatónak mondható autó.
Az 1,8-as motor ellenére meglepöen jó fogyasztásokat is el tudtam érni vele.
A rekord 6,2 liter/100km.. Igaz ez nyáron volt, bár klimával, országúton, 80-120 km/h-ás tempó mellett, egy 700km-es Györ-Miskolc-Györ szakaszon.
Sokan megijednek az 1,8-as motortól. Butaság. Nagyon jól húz, ha kell, a tartalék sosem árt, emellett az átlagfogyasztás télen-nyáron 7,5-8,5 liter/100 km.
Ami sztem az 1,6-os verziónál sem lehet kevesebb, de a tartalék ott már hiányzik.
Ja igen, a 3ajtós változat nem túl szerencsés választás, egészen olyan hatása van a hátsó ülésekre bemászni, mint annak idején a jó öreg trabantba..
Végül egy szomorú tapasztalat, már a Golf, illetve a VW sem nagyon idötálló befektetés, mint ahogyan az köztudomású volt régebben, 4 év alatt 1,5 millió huf-ról letornázta az árát 800ezer huf-ra.
Hibalista
- - 2 elsö lengéscsillapitó csere
- - elektromos ablakemelö mindkét oldalon game over, baloldal motor halál, jobboldal bovden szakadás, utángyártott új ablakemelöszerkezet 15000 huf - nem igazán müködik jól, csak a gyári ajánlott. Gyári új 31000 huf, ablakemelö motor új gyári 85000 huf, ennyit nem ér az egész. Megoldás: csere mechanikus verzióra mindkét oldalon, 2x5000 huf bontóból eredeti
- - müszerfal izzók
- - kesztyütartó kilincs törés
- - kb. 9 évesen megjelenö korrodáció a sárhányólemezen, elég csúnya..
- - az alváz sem birja túl sokáig rozsdásodás nélkül, föleg az emelési pontok vannak veszélyben
- - valamilyen relé meghalt, mindenféle elöjel nélkül, ami miatt se kép se hang, megoldás: márkaszervizbe tolás, ott számitógépes hibakeresés után. Gyári új alkatrész 8000 huf, persze nincs raktáron, ugyanez bontóban 1500 huf.
- - kipufogó Y-csonk rezgötag törés - utána rally autó hang..
- nem gyári, új utángyártott 17000 huf. Bontóban, eredeti, nagyon jó állapotban 2500 huf.
- - fékrásegitö levegöcsö repedés - alapjárat gáz, fékhatás nulla
- - elsö féktárcsa+fékpofa csere - ez normális
-
-
Ide hordtam szervizbe
általában: nem szakszerviz, mindig inkább egy nem lehúzó "valaki ismeröse" szerelö, Györben
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
speciális esetben szakszerviz - Wicha-Lerch (Miskolc), Porsche Györ
A problémát gyorsan képesek voltak megtalálni, drágán orvosolnak..
Sajnos a szakszerviz a zsebmetszö kategória.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 235000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 42000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Skoda 120 L | Következő autója? | VW Passat 1,9 PD TDI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
