A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,8i 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Nem is olyan rossz az az 1,8-as..

Szöveges ítélet

Összességében jól össze van rakva, megbizhatónak mondható autó.
Az 1,8-as motor ellenére meglepöen jó fogyasztásokat is el tudtam érni vele.
A rekord 6,2 liter/100km.. Igaz ez nyáron volt, bár klimával, országúton, 80-120 km/h-ás tempó mellett, egy 700km-es Györ-Miskolc-Györ szakaszon.
Sokan megijednek az 1,8-as motortól. Butaság. Nagyon jól húz, ha kell, a tartalék sosem árt, emellett az átlagfogyasztás télen-nyáron 7,5-8,5 liter/100 km.
Ami sztem az 1,6-os verziónál sem lehet kevesebb, de a tartalék ott már hiányzik.
Ja igen, a 3ajtós változat nem túl szerencsés választás, egészen olyan hatása van a hátsó ülésekre bemászni, mint annak idején a jó öreg trabantba..
Végül egy szomorú tapasztalat, már a Golf, illetve a VW sem nagyon idötálló befektetés, mint ahogyan az köztudomású volt régebben, 4 év alatt 1,5 millió huf-ról letornázta az árát 800ezer huf-ra.

Hibalista

- - 2 elsö lengéscsillapitó csere
- - elektromos ablakemelö mindkét oldalon game over, baloldal motor halál, jobboldal bovden szakadás, utángyártott új ablakemelöszerkezet 15000 huf - nem igazán müködik jól, csak a gyári ajánlott. Gyári új 31000 huf, ablakemelö motor új gyári 85000 huf, ennyit nem ér az egész. Megoldás: csere mechanikus verzióra mindkét oldalon, 2x5000 huf bontóból eredeti
- - müszerfal izzók
- - kesztyütartó kilincs törés
- - kb. 9 évesen megjelenö korrodáció a sárhányólemezen, elég csúnya..
- - az alváz sem birja túl sokáig rozsdásodás nélkül, föleg az emelési pontok vannak veszélyben
- - valamilyen relé meghalt, mindenféle elöjel nélkül, ami miatt se kép se hang, megoldás: márkaszervizbe tolás, ott számitógépes hibakeresés után. Gyári új alkatrész 8000 huf, persze nincs raktáron, ugyanez bontóban 1500 huf.
- - kipufogó Y-csonk rezgötag törés - utána rally autó hang..
- nem gyári, új utángyártott 17000 huf. Bontóban, eredeti, nagyon jó állapotban 2500 huf.
- - fékrásegitö levegöcsö repedés - alapjárat gáz, fékhatás nulla
- - elsö féktárcsa+fékpofa csere - ez normális
-
-

Ide hordtam szervizbe

általában: nem szakszerviz, mindig inkább egy nem lehúzó "valaki ismeröse" szerelö, Györben

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

speciális esetben szakszerviz - Wicha-Lerch (Miskolc), Porsche Györ
A problémát gyorsan képesek voltak megtalálni, drágán orvosolnak..
Sajnos a szakszerviz a zsebmetszö kategória.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 42000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Skoda 120 L Következő autója? VW Passat 1,9 PD TDI
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)