Megbízható német technika, 1.4motorral
Szöveges ítélet
Az autó sohasem hagyott cserben, elmondható, hogy csak kopó alkatrészeket cseréltem rajta. Ehhez hozzá tartozik, hogy az el?írásnak megfelel?en szervízeltetem a mai napig.
Negatívumként a tet?ablakot tudom elmíteni. Biztos vagyok benne, hogy gyárilag anyaghibás a mozgató szerkezet összes darabja, az újak már más anyagból vannak.
A 60 lóer? nem sok, de lehet vele közlekedni, az enyém tartja a 150-160-at pályán ilyenkor 8,6-ot eszik, és 4600-at pörög.
Persze nem erre van tervezve az autó. Komfortos, talán jobban is bólogat mint kellene, de telszkópok gas-osra cserélésével megsz?ntethet? a bólogatás.
Rozsdásodás: ha nem sérül nem hajlamos rá, 1 tipikus hiba azért van: az els? sárvéd?k m?anyag véd?/doblemez mögött érdemes kitakarítani, mert nagyon begy?lik mögé és az okozhat rozsdásodást ami a küszöb elején látható ...
Hibalista
- elektromos tet?ablak szerkezete , horror áron vannak a javítási költségek
- olajgomba 1500 Ft gyári német,
- fékbetét els? pár Lucas márka 4000 Ft,
- hátsó kerékcsapágy+javító szett Febi/Bilstein 4500 Ft
- Kuplung bowden: 17000,-Ft gyári,
- Vezérm?szíj: 5800 Ft gyári
- Üzemanyagsz?r?: 7800,- Ft gyári
- gyertya NGK 4500,- Ft
- gyujtókábelsor: 12500 Ft Champion
- sebváltó szimering: 5000FT gyári
- els? teleszkóp: LIP/GAS 12500,-Ft
- hátsó teleszkóp: LIP 6000,- Ft
Ide hordtam szervizbe
VW -ROAG Márkaszervíz
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Posta Autó Kft
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | VW / Audi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
