A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Golf (1991-1999)

Golf 1,8 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható kis polgári darab

Szöveges ítélet

Az autó Németországban legalább egyszer porrá tört. Vidám szerb vagy török vendégmunkások a mukahelyükr?l szocialista relációban beszerzett anyagokból, f?leg gittb?l, kalapáccsal javították ki és szupedrága festékkel gyönyör?en lefestették a barmolást... Valahonnan szervízkönyvet is rajzoltak neki. A szétrobbant akksiból szertespriccelt sav egy évig alkotott a fedetlen motortérben. Így kaparintotta meg egy csencs-cég, ami egy igazi jó magyargyereknek adta el, aki olajat nem cserélt 30000 km-n át, ütötte-vágta, de minden izzót kékre, minden féknyerget porfogóstul pirosra mázolt, vett rá 10000 Ft-os dísztárcsákat és negyven hangszórót furkált rá, ahová érte + pótféklámpa. Semmi extra, csak ami gyári. sportülések szétülve, elektromos minden, siebedach is, fedélzeti kijelz? a számítógépadatokról, ABS, az elszállt légzsákoskormányt simára cserélték. Ja, és a gyönyör? eredeti 15"ös alufellnik is a recyklingben azóta... A GT és a GTi között az a különbség, hogy ezt lenyomja a lámpánál bármi, amit aztán kint a pályán meg ? nyom le - de túrában 6,2-t fogyaszt. Egy GT mindig egyszer kevesebbszer törik össze, mint a GTi.Nem kormol (igaz, az olajat s?r?n cserélem az el?z? tulajtól kihagyott ciklusok miatt). Dögunalmas autó, semmi izgalom az el?élete ellenére se. Indul, megy, m?ködik. Szervízbe nem hordom, mert itt vidéken a szerel?k ha egyszer, még 1984-ben ki tudtak cserélni egy nyugatiautóban egy sor gyertyát, akkor már mindentudnak, nekiknebeszéljek, a fiatalok meg ezekt?l tanulnak, szóval magam csinálom. Könny? otthon szervizelni, minden tiszta, átlátható... f?leg így, hogy minden m?ködik.
Golfból sokak a "kicsi" motort, a váltófaló 1,4-1,6-os modelleket keresik, amik drágábbak és ugyanennyit fogyasztanak, ráadásul a váltójavításokban megvágják ?ket tíz-s tízezrekkel. Henry Ford azt a bizonyost az új autókról azért mondta, mert akkor még a V.A.G kinder-reckl-ben eß´t nur bébipapi. Nem lehet azonnal megszeretni, mint egy pihe Peugeot-t, de nem is olyan fájdalmas a csalatkozás. Azért vettem ezt a gittbányát, mert erre futotta a pénzem. A következ?re talán egy ép kasznis sikeredik, de csakis ezzel az ócska, lassú 1781kcm-es nyolcszelepes motorral.
U.I.: Elh?lve böngészgettem a márkatársak élményeit. 10 literes fogyasztás, vacak nyolcszelepes 1,8-as motor. Tíz éves kintr?l behozott autók 150000 km-rel. Amikor az enyém, a legföljebb diszkóbajárós autó is évi 30000-et ment. Egy osztrák családi autó (2.) 45000 km-t tesz meg átlagosan, évente. Ugyanez németben 65000-et. Az más, hogy a magyar nepper 500000-r?l visszacsévéli, még a kompjuteres autót is (lásd "m?szeres beállításokat " hírdet? jelent?s m?vészek. A gyári szervízkompjuter azonban megmondja a korrekt km-t. Nem találkoztam még korosabb magyar használtautóval, amibe az olajlehúzó gy?r?k a ritka vagy sose´ olajcserék miatt ne kokszolódtak volna be. Motorfelújító kisiparosok lettek milliomosok 250000 km-t futott VW-Audi dízelautók "felújításán" . (Általában szét se szedik a motort, csak kegyszerekkel fölszabadítják a lekozmált olajlehúzókat, kap egy sor új porlasztót, egy beszabályozást az adagoló, oszt t?zz.) Egy olajcsere SZ?R?VEL ennél a motornál 7000 Ft. Jobb olajjal (elég a 15w40-es!) egy tizes. Van olyan márka, amib?l az ásványi 15w-40-es többet ér, mint a teszkóolajból a rekreált 10w-40-es.Tízezer kilométerenként. Valamint a légsz?r? cseréje! Gyertyasor, hárompólusú, 7000. (Én teszkóban vettem Bosch-t 2300/4db.) Túraautó -városba, rövidútra nem való. Lámpavitézeknek nem ajánlott. A városi autókat, 1,4-es Golfokat is, id?nként alaposan, t?gáz´ meg kell hajtani pályán, mert a katalizátor meg minden eltaknyolódik a dugózás és 300m-es utak miatt.

Hibalista

- ajtó-kontakt kapcsoló, h?t?csatlakozó-tömít?gy?r?

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 279000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? öreg Polo fullalap Következő autója? V.A.G. (Auditól Skodáig)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Golf 1991 (1991 - 1997)

További ítéletek (288 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)